امیر خلبان روزخوش: پایگاه دوم شکاری با تعمیرات اساسی جنگنده‌های میگ 29 و اف 5 در اوج آمادگی قرار دار

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فرمانده پایگاه دوم شکاری ارتش گفت: با در نظر گرفتن موقعیت راهبردی و حساس جغرافیایی کشور و منطقه، نیروهای مسلح همواره باید در آمادگی کامل عملیاتی باشند و پایگاه دوم با انجام تعمیرات اساسی بسیار مؤثر در هواپیماهای میگ 29 و اف 5 در آمادگی کامل است.
به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر خلبان "مسعود روزخوش" فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری با اشاره به فعالیت‌های این پایگاه در بازآماد هواپیماهای جنگنده اعلام کرد: پایگاه دوم با انجام تعمیرات اساسی بسیار مؤثر در هواپیماهای میگ 29 و اف 5 و همچنین ساخت قطعات مختلف هواپیما، در آمادگی کامل است و به جرأت می‌توان گفت این آمادگی مورد قبول فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) و فرماندهی نیروی هوایی ارتش است.

وی با اشاره به اهمیت همتاسازی در ارتش گفت: همواره در بُعد آموزش، نگهداری، آماد و دیگر زمینه‌ها، بحث همتاسازی سرلوحه امور اجرایی پایگاه شهید فکوری بوده است.

روزخوش با تأکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تمام مراحل آموزش و تربیت خلبانی در داخل کشور و با استفاده از استاد خلبانان ایرانی انجام می­‌گیرد، افزود: بنده هم آموزش در داخل کشور و هم آموزش در خارج از کشور را تجربه کرده‌ام و به جرأت می‌توانم بگویم هیچ استادی دلسوزتر از هموطن خود ما نمی‌تواند باشد.

وی خاطرنشان کرد: شاید برخی کشورها تجهیزات بیشتری در بُعد آموزش داشته باشند، ولی در بُعد تربیت، به هیچ وجه دلسوزی استاد هموطن را ندارند در حالی که در داخل، تمام ریزه‌کاری‌ها حتی با آموزش و تمرین‌های بیش از اندازه تعلیم داده می‌شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: