غرضی درخبرگزاری مهر: تهران را به 6 استان تقسیم می‌کنم/ به شورای نگهبان نامه نوشتم

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش خبرنگار مهر سید محمد غرضی صبح امروز در نشست خبری خود که با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی در خبرگزاری مهر برگزار شد، گفت: ما ملتی کم نظیر هستیم که ظرف 30 سال گذشته کار های مهمی انجام داده ایم که هیچ ملتی این چنین نبوده است.

در سی سال گذشته استانداران مختلف آمدند و رفتند، هر سال 10 استاندار عوض شده و عمر اکثر آنها یکسال و نیم تا دو سال بوده است، حداقل مردم استان ها باید مطمئن باشند که چهار سال با منتخب خودشان روبرو هستند. من اختیار قانون اساسی را در آن بخشی که قابل انتقال است به استانداران می دهم.

این کاندیدای انتخابات عنوان کرد: هر کس که دارای امنیت اجتماعی برای خود و افتخار برای کشور است و توانست 60 تا 70 درصد رای مردم را بیاورد، استاندار آن استان می شود، کمتر از 60 تا 70 درصد فاقد قدرت اجتماعی است و باید افراد توانمندتری انتخابات شوند.

کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: من همه استان ها را گشته ام، برخی مراکز استان ها آباد است؛ تهران بزرگ است، اما آباد نیست. من تهران را به 6 استان تقسیم می کنم زیرا مردم تهران مجبورند به 30 نماینده ای که حتی اسم آنها را نمی دانند رای دهند ولی با انتخاب چندین استاندار در تهران این مشکل آنها حل می شود.

غرضی درباره مقوله صادرات گفت: صادرات وقتی انجام می شود که پول ملی تثبیت شود تا پول ملی تثبیت نشود صادرات تورم است. بعد از تثبیت پول ملی باید نیاز داخلی کشور تامین شود و پس از آن استاندارد جهانی باید در نظر گرفته شود. به طور مثال ما امروز خودرو را صادر می کنیم ولی برای این صادرات هزینه می دهیم. بنابراین تا پول ملی تثبیت نشود یک روز هست و دو روز نیست.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: