«شهاب حسینی» اولین فیلم سینمایی‌اش را کارگردانی می‌کند
تاريخ : 6 / 3 / 1392برچسب:, | 7:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 اولین تجربه کارگردانی «شهاب حسینی» در عرصه سینما یک طنز فلسفی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، شهاب حسینی که یکی از توانمندترین بازیگران سینمای ایران شناخته می‌شود، این‌روزها قصد دارد به‌ جمع کارگردانان فیلم‌های سینمایی پیوسته و نخستین فیلمش را با مضمونی طنز و فلسفی مقابل دوربین ببرد.

حسینی این فیلم سینمایی را با فیلم‌نامه‌ای از دکتر «محمدهادی کریمی» خواهد ساخت. قرار بود این فیلم به تهیه‌کنندگی «حسن دادخواه» ساخته شود، اما فعلا همکاری دادخواه با این پروژه منتفی شده است.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که شهاب حسینی به دلیل ساخت این فیلم سینمایی، بازی در چند فیلم را رد کرده است.

سید شهاب‌الدین حسینی متولد 1352، در چند سال اخیر در فیلم‌های مختلفی از سینمای ایران بازی کرده است. او در این مدت توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را برای ایفای نقش در «محیا» و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در «سوپر استار» از جشنواره‌های فیلم فجر دریافت کند. او همچنین به‌خاطر بازی در فیلم‌های «پرسه در مه» و «درباره الی» بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران شد.

شهاب حسینی از جمله بازیگران فیلم سینمایی برنده اسکار «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی بود که توانست همراه با سایر بازیگران جایزه بازیگری جشنواره فیلم برلین را دریافت کند.

«حوض نقاشی»، «محیا»، «آفریقا»، «خانه پدری»، «دلشکسته»، «بچه‌های ابدی» و... از جمله فیلم‌های سینمایی بوده که او در آن‌ها ایفای نقش کرده است. سریال‌های «پلیس جوان»، «شوق پرواز»، «سرزمین کهن» و «مدار صفر درجه» از شاخص‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی است که حسینی در آن‌ها بازی کرده است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: