جزئیات کامل آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد
تاريخ : 5 / 3 / 1392برچسب:, | 11:2 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد جزئیات کامل آزمون سراسری کارشناسی ارشد را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: جزئیات کامل آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه‌ آزاد در نشست خبری صبح امروز گفت: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 5 خرداد ماه  آغاز می‌شود.

ناصر اقبالی گفت:‌ داوطلبان می‌توانند از ساعت 11:00 صبح روز یکشنبه مورخ 5 خرداد با مراجعه به پایگاه الکترونیکی www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی خود، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

اقبالی در ادامه افزود: امکان دریافت کارت ورود به جلسه برای ثبت‌نام شدگان آزمون ارشد تا یکساعت قبل از آزمون از طریق سایت فوق‌الذکر امکان‌پذیر است.

اقبالی خاطرنشان کرد: اگر داوطلبی پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود با مغایرتی در مندرجات آن از نظر عکس، مشخصات فردی، زبان خارجه، دین و غیره مواجه شد، لازم است به باجه‌های رفع نقص در واحدهای دانشگاهی مراجعه کند.

رئیس مرکز آزمون در ادامه افزود: داوطلبان شهرستانی برای رفع نقص باید به حوزه‌هایی که برای آزمون خود انتخاب کرده‌اند، مراجعه کنند، اما داوطلبان برادر حوزه تهران به واحد دانشگاهی علوم و تحقیقات و داوطلبان خواهر حوزه تهران به دانشکده مدیریت و حسابداری شریعتی واحد تهران جنوب مراجعه کنند.

اقبالی در مورد زمان رفع نقص گفت: زمان رفع نقص کارت ورود به جلسه از دوشنبه 6 خرداد آغاز و تا چهارشنبه مورخ  8 خرداد ادامه خواهد داشت که متقاضیان می‌توانند در نوبت صبح از ساعت 9 تا  13 و بعدازظهر از ساعت 14 تا 18 مراجعه کنند.

مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی درباره زمان آزمون گفت: آزمون ارشد ناپیوسته سال 92 در روزهای 9،10،11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: داوطلبان اگر در رابطه توزیع کارت با سوال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند از طریق سایت‌های www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com سوال خود را مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند. داوطلبان در نظر داشته باشند قبل از طرح هر سوالی، مشخصات فردی خود را اعلام نموده و سپس سوال خود را مطرح کنند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: