«پرواز تا بی‌نهایت» در غرفه آجا پرفروش‌ شد
تاريخ : 21 / 2 / 1392برچسب:, | 5:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تصویر کتاب

 

«پرواز تا بی‌نهایت» عنوان کتاب پرفروش انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرفه نشر آجا در روز‌های برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.-
یکی از مسوولان غرفه نشر آجا به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: در روز‌های برگزاری بیست‌‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، چاپ بیستم کتاب «پرواز تا بی‌نهایت» پرفروش بود.

«پرواز تا بی‌نهایت» نخستین جلد از مجموعه كتاب‌های «اميران جاويد»‌ است كه زندگی و شهادت اميرسرلشكر خلبان شهيد عباس بابايي را در قالب خاطرات كوتاه بیان می‌کند. وصيت‌نامه شهيد عباس بابايي و تصاويری از دوران تحصيل، حضور او در صحنه‌های نبرد و مراسم تشييع پيكر اين خلبان شهيد در کتاب گردآمده است.

مرتضی مشاکی از جلد دوم کتاب «بمب‌های هوایی»، «تنگه‌های راهبردی جهان»، «اولویت اول» و «جنگ‌های آینده» به عنوان آثاری یاد کرد که برای نخستین‌بار در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد و افزود: آثار نشر آجا از تخفیف 20 درصد برخوردار بود و مورد استقبال مراجعان قرار گرفت.

وی تعداد مراجعان به غرفه این انتشارات را خوب توصیف کرد اما با این حال گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال گذشته با استقبال بیشتری از سوی مردم رو‌به رو شده بود.

مسوول غرفه نشر آجا، مراجعان اصلی به غرفه نشر آجا در نمایشگاه کتاب امسال را مراکز کتابخانه‌‌ای و نیز اقشار نظامی دانست و درباره میزان فروش کتاب‌های حوزه کودک این انتشارات گفت: با توجه به این‌که آثار کودک در بخش بزرگسال ارایه شده بود، این کتاب‌ها مورد استقبال زیادی از سوی مردم قرار نگرفت. شاید اگر امکانی برای دیده شدن این آثار در بخش کودک به وجود می‌آمد، کودکان این آثار را می‌پسندیدند.

انتشارات آجا 12 عنوان کتاب کودک به نمایشگاه کتاب بیست و ششم آورد که کتاب‌های «شعرهای بابایی» در دو جلد، «دنیا پر از گُل بود»، «کوه باشکوه» و «جواب نامه‌ات را در قلبم نوشتم» برخی از این کتاب‌ها بود.

بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا پایان امروز (21 اردیبهشت‌ماه) در مصلای امام خمینی(ره) برقرار است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: