80 دوربین ثبت تخلفات جدید در بزرگراه‌های پایتخت نصب می‌شود
تاريخ : 21 / 2 / 1392برچسب:, | 1:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاشیم که تا پایان سال تقریبا کل بزرگراه های پایتخت را به سیستم ثبت تخلفات سرعت مجهز کنیم.

 

به گزارش سرویس«شهری» ایسنا، حجت الله بهروز با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر حدود 80 دوربین ثبت تخلفات سرعت در شهر وجود دارد که حدود 80 دوربین جدید هم تا پایان سال در بزرگراه ها نصب و راه اندازی خواهد شد تا تقریبا تمام بزرگراه ها تحت پوشش این سیستم قرار گیرند.

 

وی ادامه داد: حرکت با سرعت غیر ایمن در بزرگراه های شهری یکی از عوامل بروز سوانح و تصادفات شدید در شهرهای بزرگ است چنانچه سازمان ملل متحد قطعنامه های زیادی در راستای کاهش تصادفات جاده ای منجر به مرگ که حدود یک میلیون نفر در سال بوده، صادر کرده است.

 

بهروز تصریح کرد: در ایران نیز عامل اکثر تصادفات سرعت بالا است، از این رو از سال 86 به طور جدی کار مطالعه و طراحی سیستم خودکار تشخیص و ثبت تخلف سرعت در تهران در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تعدادی زیادی از بزرگراه های شهر تحت پوشش این سیستم قرار دارند.

 

وی تاکید کرد: در تلاشیم که تا پایان سال باقی بزرگراه های شهر را نیز به سیستم ثبت تخلفات سرعت مجهز کنیم تا تمام بزرگراه ها تحت نظارت و مدیریت دقیق قرار داشته باشند.

 

بهروز خاطرنشان کرد: نصب سیستم ثبت تخلفات در بزرگراه های شهر تجربه‌ای موفق بوده که توانسته به شکل قابل توجهی در کاهش تخلفات سرعت غیر مجاز نقش داشته باشد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: