ثبت‌نام در مدارس از 15 خرداد آغاز می‌شود
تاريخ : 20 / 2 / 1392برچسب:, | 12:42 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه، ثبت‌نام دانش آموزان در سراسر کشور از 15 خرداد آغاز می‌شود، به مدیران مدارس تاکید کرد تا از اخذ هرگونه وجه در زمان ثبت‌نام پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، قاسم مستقیم با اشاره به ثبت‌نام دانش آموزان در سال تحصیلی 93 92 گفت: ثبت نام دانش آموزان در سراسر کشور از 15 خرداد آغاز و تا 15 تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مدارس غیر از وجهی که مدارس ابتدایی به منظور تهیه کتب درسی از اولیا دریافت می‌کنند و نیز وجه بیمه حق، حق دریافت هیج وجه دیگری را ندارند، تاکید کرد: هرگونه اخذ وجه درهر قالبی از اولیا در زمان ثبت‌نام غیرقانونی است.

مستقیم تصریح کرد: خانواده‌ها در صورت بروز هر گونه مشکل در هنگام ثبت‌نام با شماره تلفن‌هایی که از سوی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اعلام شده است، تماس بگیرند و موارد تخلف را به این اداره اعلام کنند.

به گفته وی، علاوه بر نظارت از سوی بازرسان در زمان ثبت‌نام برای سال تحصیلی جدید، ناظران نامحسوس نیز بر روند ثبت‌نام نظارت خواهند داشت.

به گفته مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش وپرورش، اولیا می‌توانند در صورت بروز هرگونه تخلفی در زمان ثبت‌نام، مراتب اعتراض خود را از طریق شماره تلفن‌های 3 و 82287072 82282229 82282226 82282214 82282223 به اطلاع آموزش و پرورش برسانند و مطمئن باشند در اولین فرصت به اعتراض آنها رسیدگی خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه در ثبت‌نام دانش آموزان، رعایت محدوده جغرافیایی محل سکونت اعلام شده، در صورتی که مدارس ظرفیت داشته باشند با اولویت فرزندان فرهنگیان، می‌توانند از دانش‌آموزانی که در آن محدوده جغرافیایی زندگی نمی‌کنند نیز ثبت‌نام کنند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: