تقدیر حجت‌الاسلام آل‌هاشم از انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش
تاريخ : 16 / 2 / 1392برچسب:, | 8:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: کتاب ماندگارترین رسانه در انتقال پیام و فرهنگ دوران دفاع مقدس به نسل جوان است.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و غرفه‌های نشر آجا گفت: خوشحالیم که انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با 20 عنوان کتاب جدید و در مجموع با 120 عنوان کتاب در حوزه‌های گوناگون علوم نظامی، دفاع مقدس، فرهنگی-اجتماعی و کودک و نوجوان در نمایشگاه امسال حضوری فعال دارد.

نماینده ولی‌فقیه در ارتش در ادامه،‌ برضرورت ترویج فرهنگ و کتابخوانی در جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: انتشارات ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف ترویج فرهنگ و انتقال پیام دفاع مقدس و شناساندن ایثارگران و پایمردی رزمندگان ارتش به نسل جوان و پویای امروز، همواره در این گونه نمایشگاه‌ها حضوری فعال دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به این مطلب که کتاب محدود به مکان و زمان نیست افزود: کتاب رسانه ماندگاری است که بوسیله آن می‌تواند ضمن معرفی رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، منبع قابل اعتمادی برای نسل‌های آینده باشد.

گفتنی است انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شبستان اصلی مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، راهروی 21، غرفه شماره 34 پذیرایی علاقمندان است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: