خلق حماسه عظيم سياسي، تنها با رعايت شاخص‌هاي رهبري امكان‌پذير است
تاريخ : 11 / 2 / 1392برچسب:, | 3:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

 

 

 

 

 

 

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در مركز آموزش مهندسي و گروه411 مهندسي بروجرد:

حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي آل هاشم، رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: خلق حماسه عظيم سياسي درسال جاري به‌وي‍ژه در انتخابات پيشرو، تنها با رعايت شاخص‌هاي رهبري امكان پذير است.

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي آل هاشم، رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش صبح امروز درآئين گراميداشت روز مادر و معلم در جمع فرماندهان و كاركنان مركزآموزش مهندسي و گروه 411 بروجرد اظهار داشت: وجه مشترك اين دو مناسبت، ولايتمداري است به گونه‌اي كه حضرت فاطمه زهرا (س) جان خود را در دفاع از ولايت امير مومنان علي(ع) فدا نمود و شهيد مطهري نيز خود را فداي نظام و ولايت كرد.

وي، تفكر و انديشه شهيد مطهري را عامل شهادت ايشان دانست و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از گسترش تفكر و انديشه‌هاي انقلابي آن شهيد والامقام واهمه داشتند و به همين دليل وي را به شهادت رساندند.

 رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ادامه سخنانش از انتخابات پيشرو به‌عنوان يك رويداد مهم يادكرد و ضمن تأكيد بر ضرورت خلق حماسه عظيم سياسي با حضور پرشور و حداكثري افزود: ملت سربلند ايران اسلامي همواره با حضور پرشور خود در تمامي مناسبات سياسي، حماسه‌هاي عظيمي خلق كردند و يقيناً در اين دوره از انتخابات نيز با توجه به نامگذاري سال به "حماسه سياسي-حماسه اقتصادي" از سوي رهبر فرزانه انقلاب حماسه ديگري را خلق خواهند نمود.

حجت الاسلام والسلمين سيد محمدعلي آل هاشم در ادامه سخنان خود به تشريح راهبرد دشمنان در آستانه انتخابات رياست جمهوري پرداخت و تصريح كرد: تشديد فشارها عليه ايران اسلامي، اولين راهبرد دشمنان است و آنان با اين كار قصد جدا كردن مردم از نظام را دارند كه به حول و قوه الهي دراين عرصه تاكنون شكست خورده و خواهند خورد.

نماينده ولي فقيه در ارتش، بحراني جلوه دادن شرايط كشور را دومين راهبردي دانست كه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران آن را دنبال مي‌كنند و با اين كار قصد القاي يأس و نااميدي دربين مردم به‌عنوان سومين راهبرد انتخاباتي خود هستند.

 رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش چهارمين راهبرد انتخاباتي دشمن را فضاسازي نابجا عنوان و دراين‌باره خاطرنشان كرد: طرح شبهه در سلامت انتخابات ادامه فتنه‌اي است كه دشمنان نظام اسلامي آن را قبلاً آزموده‌اند لذا به‌دليل اين‌كه نظام ما يك نظام اسلامي و ولايي است، طرح اين گونه شبهات عقلاني نيست و البته همانگونه كه مقام معظم رهبري نيز به آن اشاره داشتند، اين مسائل رويكرد دشمنان نظام، براي درگير كردن ذهن و فكر مسئولين و مردم به مسائل فرعي است.

انتشار شايعه از ديگر راهبرد‌هاي دشمنان است كه حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم به آن اشاره و در اين خصوص تأكيد كرد: دشمنان همواره سعي مي‌كنند با انتشار شايعات، مردم را نااميد كنند تا از اين طريق به اهداف خود برسند كه مي‌طلبد هم مردم و هم مسئولين، هوشيارانه‌تر از گذشته نسبت به اين موضوع حساسيت داشته باشند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در پايان سخنان خود ضمن قدرداني از كاركنان رسته مهندسي، اين رسته  را يكي از تأثيرگذارترين رسته‌ها در طول دوران دفاع مقدس برشمرد و خاطر نشان كرد: كاركنان اين رسته همواره با جان‌فشاني و ايثارگري، در خط مقدم جبهه‌ها حضور داشتند و تلاش‌هاي فراواني در جهت ايجاد پل‌هاي شناور و ثابت، پاكسازي ميادين مين، سنگرسازي و خاكريزي انجام دادند كه قابل ستايش و قدرداني است.

گفتني است حجت الاسلام و المسلمين آل هاشم درپايان اين مراسم ضمن تجليل از معلمان نمونه مركز آموزش مهندسي و گروه 411  مهندسي بروجرد، ديدارهاي جداگانه‌اي با فرماندهان و مسئولين عقيدتي سياسي تيپ مذكور انجام داد.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: