آقای رئیس‌جمهور مشایی را به تبریز نیاورید
تاريخ : 6 / 2 / 1392برچسب:, | 2:50 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دانشجویان شورای هماهنگی حزب الله آذربایجان‌شرقی در آستانه سفر استانی رئیس‌جمهور به استان در بیانیه‌ای خواستار خودداری احمدی‌نژاد از آوردن رحیم مشایی به تبریز شدند.

خبرگزاری فارس: آقای رئیس‌جمهور مشایی را به تبریز نیاورید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجمع دانشجویان شورای هماهنگی حزب الله استان آذربایجان‌شرقی امروز در آستانه سفر احمدی‌نژاد به استان آذربایجان‌شرقی بیانیه‌ای صادر کرد که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر سرپرستی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است: اینک در این برهه حساس انقلاب اسلامی، که امام خامنه‌ای همه امت خود را برای ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی مکلف کرده است، برخود تکلیف می‌دانیم از عموم مردم دعوت کنیم تا خود را برای حماسه‌ای تاریخی آماده کنند و مانند همیشه با حضور خود در پای صندوق‌های رای ، پاسخ دندان شکنی به دشمنان انقلاب بدهند.

این بیانیه می‌افزاید: در این مقطع  که شاهد حضور رئیس محترم جمهوری آقای دکتر احمدی نژاد در شهر غیرت و شهر حماسه آفرین تبریز هستیم برخود وظیفه می‌دانیم تشریف فرمایی ایشان را خیر مقدم و از زحمات خالصانه ایشان طی هشت سال گذشته تقدیر و تشکر به جای آوریم.

مجمع دانشجویان شورای هماهنگی حزب الله آذربایجان‌شرقی خاطرنشان شده است: اما از سویی در سفرهای استانی اخیر ایشان حاشیه‌هایی بوجود آمده است که مطلوب و مورد پسند مردم شهید پرور و حزب اللهی نیست، خصوصا حضور آقای مشایی در کنار ایشان در برخی از تجمعات مردمی رنگ و بوی تبلیغات انتخاباتی به خود گرفته و خیلی‌ها را به این خیال می‌اندازد آقای احمدی‌نژاد، که سال‌ها داعیه‌دار دفاع از بیت‌المال بوده است اینک خود، سفرهای هزینه‌دار از بیت‌المال را برای فرد خاصی مصادره می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: جناب آقای رئیس جمهور، ما جمعی از دانشجویان حزب الله استان آذربایجان‌شرقی بدون توجه به جوهای رسانه‌ای و ادعاهای طرفین طبق منطق عاقلانه و دانشجویی خود این کار شما را به صلاح مردم  و کشور نمی‌دانیم از این رو انتظار می‌رود تا از همراه آوردن آقای مشایی در سفرتان به تبریز خودداری کنید  که در صورت حضور ایشان متاسفانه شاهد حضور کم رنگ جوانان حزب اللهی خواهیم بود و این خلاف میل باطنی دانشجویانی است که از سال 84 همراه و همگام با دولت نهم و دهم  خود را در کنار شما می‌بینند.

امید است تا خداوند متعال شما و ما را در یاری امام خامنه ای نصرت فرماید تا در این مسیر ولایت پذیری  بتوانیم خود را برای ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) آماده کنیم.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: