کشف 143 عدد علائم شیطان‌پرستی در آستارا
تاريخ : 7 / 2 / 1392برچسب:, | 1:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فرمانده انتظامی آستارا از کشف 143 عدد علائم شیطان‌پرستی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف 143 عدد علائم شیطان‌پرستی در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، نادر خورسند در نشست انتظامی این شهرستان با اشاره به چگونگی کشف علائم شیطان‌پرستی در آستارا، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان در راستای مبارزه با اقلام ضد فرهنگی و اسلامی تعدادی از اصناف آستارا را مورد بازرسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه در این بازرسی‌ها تعدادی از علائم شیطان‌پرستی کشف و ضبط شد افزود: مأموران در بازدید از صنوف این شهرستان تعداد 929 حلقه سی‌دی غیرمجاز و مبتذل، 279 ثوب لباس منقوش به تصاویر مبتذل و 143 عدد علائم و نشانه‌های شیطان‌پرستی را کشف و ضبط کردند.

این مسئول با تصریح بر اینکه در این عملیات 55 مانکن غیر متعارف نیز جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: در این راستا تعداد 19 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط مربوطه پلمب شدند.

وی در ادامه از دستگیری سارق و کشف سه فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران پاسگاه ویرمونی با انجام تحقیقات گسترده و پلیسی و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی فرد مورد نظر شده و در یک عملیات سریع متهم را به همراه آلات جرم و برخی وسایل مسروقه دستگیر کردند.

خورسند با بیان اینکه متهم پس از دستگیری برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شد، اذعان کرد: متهم در بازجویی‌های خود به سه فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

به گفته وی، به دنبال اعتراف متهم مورد نظر تحقیقات در زمینه مالخر نیز به نتیجه رسیده و وی توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: