ممنوعیت افزایش تعرفه‌های پزشکی تا اطلاع‌ ثانوی
تاريخ : 4 / 2 / 1392برچسب:, | 4:58 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تا ابلاغ رسمی تعرفه‌ها هرگونه افزایش قیمت فاقد وجاهت قانونی بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.شهروندان باید در هنگام مراجعه به پزشکان تعرفه‌های پزشکی را بر اساس قیمت سال گذشته پرداخت کنند و از پرداخت تعرفه اضافی خودداری کنند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و دبیر کارگروه صیانت از حقوق شهروندان استان مرکزی گفت: افزایش تعرفه‌های پزشکی تا اطلاع‌ ثانوی در استان ممنوع است.

به گزارش فارس،غلامرضا فتح‌آبادی اظهار داشت: طبق بند‌ ماده 38 قانون برنامه پنجم توسعه تعیین تعرفه‌های پزشکی اعم از دولتی، غیر دولتی و خصوصی توسط شورای عالی بیمه سلامت تعیین و برای تصویب به هیئت وزیران اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا شورای عالی بیمه در روزهای پایانی سال گذشته تعرفه‌های پزشکی سال 92 را به هیئت دولت پیشنهاد داده که مراحل تصوب را سپری می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و دبیر کارگروه صیانت از حقوق شهروندان استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه تاکنون این تعرفه‌ها به تصویب هیئت دولت نرسیده مراکز درمانی حق افزایش تعرفه‌های پزشکی را تا اطلاع ثانوی ندارند.

فتح‌آبادی افزود: تا ابلاغ رسمی تعرفه‌ها هرگونه افزایش قیمت فاقد وجاهت قانونی بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهروندان باید در هنگام مراجعه به پزشکان تعرفه‌های پزشکی را بر اساس قیمت سال گذشته پرداخت کنند و از پرداخت تعرفه اضافی خودداری کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار مرکزی تاکید کرد: با تصویب تعرفه‌ها در هیئت دولت قیمت‌های جدید به مراکز درمانی دولتی و خصوصی و غیر دولتی ابلاغ خواهد شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: