برگزاری همایش خادمان‌نوروزی برای ردصلاحیت بانیان آن کافیست
تاريخ : 27 / 1 / 1392برچسب:, | 8:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
 
 
بروجردی همایش ۱۰۰هزار نفری دولت را غیرقانونی دانست:

برگزاری همایش خادمان‌نوروزی برای ردصلاحیت بانیان آن کافیست

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزاری همایش توسط دولت در استادیوم ۱۰۰هزار نفری آزادی را برای رد صلاحیت برگزارکنندگان آن کافی دانست و از شورای نگهبان خواست دقت لازم را در این زمینه داشته باشد.

علاءالدین بروجردی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت درباره همایش صدهزار نفری دولت در ورزشگاه آزادی تهران گفت: برگزاری مراسم تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی، با چنین حجم و برآورد هزینه ای، مسبوق به سابقه نیست و چنین روندی نه در دولت های گذشته دیده می شود و نه حتی در سالهای پیشین دولت فعلی.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد، برگزاری مراسم در محل تجمع بزرگی همچون استادیوم ۱۰۰هزار نفری آزادی با بهانه تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی، این ذهنیت را در تمام جامعه ایجاد کرده که این اقدام، یک گردهمایی تبلیغاتی و انتخاباتی است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه از امکانات دولتی در مراسم مذکور استفاده میشود، این امر مغایرت قانونی دارد و یک تخلف آشکار به شمار می رود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: با توجه به اینکه زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی آغاز نشده، این تخلف قانونی برای رد صلاحیت کسانی که در این عرصه گام میگذارند، کافی است و ارگانهای نظارتی به خصوص شورای نگهبان باید نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.

دولت قصد دارد روز ۲۹ فروردین همایش بزرگی تحت عنوان تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی در استادیوم ۱۰۰هزار نفری آزادی برگزار کند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: