تبيين جانفشاني‌هاي ارتش موجب تقويت توان دفاعي كشور است
تاريخ : 29 / 1 / 1392برچسب:, | 2:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

 

 

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: بر اهل قلم، نويسندگان و اهل تصوير فرض است كه تلاش مضاعف براي ارائه جانفشاني‌هاي رزمندگان دفاع مقدس به كار گيرند.
 به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، حجت‌الاسلام سيد محمد علي آل‌هاشم رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در مراسم رونمايي از فيلم سينمايي «آقا خوبه» و نمآهنگ ارتش كه توسط بسيج رسانه ملي توليد شده بود، اظهار داشت: ارتش دريايي از جانفشاني‌ها و فداكاري‌هاست، اما ما نتوانسته‌ايم آن‌چنان كه در خور شأن ارتش است، اين فداكارها خصوصاً در سال‌هاي ابتدايي انقلاب و جنگ تحميلي را به مردم معرفي كنيم.
وي با بيان اينكه بين حقايق موجود و واقعيت نيروهاي مسلح در سال‌هاي مجاهدت و فداكاري آنها، فاصله زيادي داريم، خاطر نشان كرد: هر ميزان كه براي تبيين جانفشاني ارتش كار شود، باز هم جاي كار دارد، ضمن اينكه تبيين اين مقوله موجب تقويت توان دفاعي كشور و موجب توانمندي دفاعي ايران مي‌شود.
نماينده ولي فقيه در ارتش با اشاره به ديدار فرماندهان و كاركنان ارتش با مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به مناسب روز ارتش، تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب در اين ديدار تأكيد كردند كه ارتش ايران در بين ارتش‌هاي دنيا بي‌نظير است و منتقل كردن اين تفاوت به آحاد جامعه كار سنگيني است كه اهل فرهنگ با هنر خود مي‌توانند به بهترين شكل مبلغ آن باشند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت شهيد صياد شيرازي، وي را سمبل شهداي ارتش خواند و گفت: شهيد صياد شيرازي پيشگام وحدت بين نيرو هاي مسلح بود و هميشه تأكيد مي‌كرد كه وحدت نيروهاي مسلح به وي‍‍ژه ارتش و سپاه را به عنوان يك لشكر الهي معرفي كنيم كه اين تفكر نشان‌دهنده فهم دقيق اين شهيد بزرگوار درباره نقش نيروهاي مسلح در اقتدار كشور است.
وي همچنين با اشاره به نقش تاريخ‌ساز امام راحل در حفظ ارتش به تلاش برخي در ابتداي انقلاب براي انحلال اين نيرو اشاره و خاطر نشان كرد: امام خميني(ره) با توجه به بدنه سالم ارتش در روز 28 بهمن 58 فرمان روز ارتش را صادر كردند و فرمودند: در روز 29 ارتشيان در خيابان‌ها به رژه بپردازند و در اين مسير مقام معظم رهبري امام خامنه‌اي عزيز نيز ارتش را شجره طيبه انقلاب و ارتش حزب الله خواندند كه اين اعتماد ايشان به فرزندانشان در ارتش بالاترين مدال افتخار براي كاركنان ارتش است.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: