آغاز ثبت نام مهمانی و انتقال دانشجویان از اول اردیبهشت
تاريخ : 26 / 1 / 1392برچسب:, | 3:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: ثبت تقاضای مهمانی و انتقال دانشجویی برای سال تحصیلی آینده از اولین دقایق روز یکشنبه، اول اردیبهشت ماه 92 به صورت اینترنتی آغاز می شود.

ˈمجتبی بذرافشان مقدمˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دانشجویانی که متقاضی مهمانی و انتقال برای هر دو نیمسال تحصیلی 93-1392 هستند می توانند از اولین دقایق بامداد روز یکشنبه، اول اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه خدمات آموزشی سازمان امور دانشجویان به نشانی www.msrt.ir/sites/ddstu پس از مطالعه دقیق آیین نامه، درصورت داشتن شرایط لازم برای ثبت درخواست مهمانی و انتقال خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام مهمانی و انتقال دانشجویی تا 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دانشجو باید ترم اول و آخر دوره تحصیلی خود را در دانشگاه مبدا بگذراند و درصورت داشتن شرایط خاص، درخواست مهمانی یا انتقال با موافقت دانشگاه های مبدا و مقصد از طریق شورای بررسی موارد خاص دانشگاه قابل بررسی و تصمیم گیری خواهد بود.

بذرافشان ادامه داد: دانشگاه مبدا پس از بررسی تقاضای مهمانی و انتقال دانشجویان، درصورت داشتن شرایط لازم، موافقت خود را برای نیمسال اول و دوم تا نیمه اول تیرماه اعلام کرده و ریز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال کند.

به گفته وی، دانشگاه مقصد نیز موظف است نتیجه را حداکثر تا 10 شهریورماه به اطلاع دانشگاه مبدا و شخص دانشجوی متقاضی برساند.

معاون امور دانشجویان داخل تصریح کرد که آیین نامه مهمانی و انتقال دانشجویی امسال هم مانند سال های گذشته مورد بازنگری قرار می گیرد و تسهیلات بیشتری برای متقاضیان اعمال خواهد شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: