قمه كشي در غسال خانه بهشت زهرا(ع)
تاريخ : 20 / 1 / 1392برچسب:, | 3:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رييس كلانتري 205 صحن مطهر گفت: گروهي از سوداگران مرگ كه در داخل غسال خانه فعاليت مي‌كردند، با قمه به جان يكديگر افتاده و موجب رعب و وحشت هموطنان شدند.

سروان سعيدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام چند تن از شهروندان به سامانه پليس مبني بر درگيري و قمه كشي در غسال خانه بلافاصله ماموران كلانتري خود را به محل مورد نظر رساندند.
 
رييس كلانتري 205 صحن مطهر ادامه داد: ماموران پس از استقرار در محل متوجه شدند كه درگيري به پايان رسيده است ولي  در بدو ورود يكي از شهروندان به ماموران مراجعه كرد و 3 فرد داخل يك پرايد را كه كمي بالاتر پارك شده بود عاملين اصلي نزاع و درگيري معرفي كرد.
 
اين مقام مسئول انتظامي اذعان داشت: ماموران بلافاصله به سمت افراد مذكور حركت كردند و در بازرسي از آنان نيز دو قمه و يك چاقو كشف و ضبط كردند.
 
وي افزود: ماموران در ادامه قصد بازرسي از خودرو را داشتند كه با مقاومت بسيار شديد متهمان قرار گرفتند، لذا با در خواست نيروي كمكي متهمان را به زور به مقر انتقال دادند.
 
سروان سعيدي ابراز داشت: عوامل اين يگان در بازرسي از خودرو در حياط كلانتري توانستند چندين اسپره اشك آور، 2 عدد دستبند فلزي، 3 عدد قمه 70 سانتي متري، تعدادي پايپ و مقداري شيشه بسته بندي شده كشف و ضبط كنند.
لذا پرونده متهمان تشكيل و جهت بررسي بيشتر به پايگاه آگاهي منتقل شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: