استقلال انتقام سپاهان و تراکتور را گرفت
تاريخ : 15 / 1 / 1392برچسب:, | 1:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم فوتبال استقلال در شرایطی برابر الهلال عربستان به پیروزی رسید که قبل از این دو نماینده دیگر ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برابر دو نماینده دیگر عربستان شکست خورده بودند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، دومین روز از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امروز چهارشنبه با رقابت های گروه چهارم پیگیری شد که در یکی از دیدارهای این گروه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه فصل بن عبدالعزیز به مصاف الهلال عربستان رفت. در این دیدار که نیمه اول آن با تساوی بدون گل به پایان رسید، شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند در پایان 2 بر یک میزبان خود را شکست دهند.

در نیمه اول استقلال در چند موقعیت می توانست دروازه حریف را باز کند اما مهاجمان این تیم دقت لازم را نداشتند. امین موسوی در دقایق پایانی نیمه اول می توانست دروازه الهلال را باز کند که با ضربه ای کم دقت توپ را به بیرون زد تا نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم الهلالی ها انگیزه بالاتری برای رسیدن به گل داشتند و استقلالی ها هم دل به ضد حملات خوش کرده بودند. در دقیقه 59 ضربه بازیکن الهلال به تیر افقی دروازه استقلال برخورد کرد و لحظاتی بعد سیدمهدی رحمتی یک موقعیت ایده ال را از حریف گرفت. رحمتی در چند موقعیت دیگر مانع از باز شدن دروازه اش شد اما در دقیقه 68 بالاخره تسلیم ضربه سالم الدوساری شد تا بازی یک بر صفر شود.

پس از این استقلالی ها با تلاشی مضاعف به دنبال جبران این گل بودند که در دقیقه 80 پژمان منتظری پیش تاخته ضربه ایستگاهی ارسالی مجتبی جباری را به تور دروازه الهلال چسباند تا همه چیز از نو آغاز شود. پنج دقیقه بعد از این گل آرش برهانی که لحظاتی پیش جانشین حاتمی در خط حمله شده بود با فرار از تله آفساید مدافعان الهلال با ضربه ای بغل پا برای دومین بار دروازه تیم عربستانی را باز کرد.

با این گل الهلالی ها برای رسیدن به گل تساوی به آب و آتش زدند و حملاتی را روی دروازه نماینده ایران پی ریزی کردند اما دفاع خوب استقلالی ها مانع از به تساوی کشیدن بازی شد تا شاگردان امیر قلعه نویی با سه امتیاز با ارزش عربستان را ترک کنند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: