درگذشت حجت‌الاسلام غفوری، خسارتی برای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است
تاريخ : 11 / 1 / 1392برچسب:, | 7:44 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

در پی درگذشت حجت الاسلام غفوری، معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی این ضایعه را خسارتی برای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دانست.

خبرگزاری فارس: درگذشت حجت‌الاسلام غفوری، خسارتی برای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس در پی درگذشت حجت الاسلام غفوری، معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح زیر است:

 

باسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ناگهانی حجت‌الاسلام غفوری معاونت محترم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه حقاً ضایعه‌ای در فضای فرهنگ دینی کشور به شمار می‌رود.

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ضمن ابراز تاسف عمیق نسبت به این ضایعه دردناک، از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران و رضوان مسئلت نموده و به خانواده، دوستان و همکاران آن عزیز سفر کرده تسلیت صمیمانه خود را تقدیم می‌دارد.

دست‌اندرکاران جشنواره عمار که کمتر از یک ماه پیش از صفا و صراحت و همت آن مرحوم در همایش یک روزه خود بهره برده و به حضور چنین عناصری در عرصه مدیریت فرهنگ دینی و انقلابی امید بسته بودند، این ضایعه را خسارتی برای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دانسته و امید دارند مشی و مرام آن بزرگوار در سطوح مختلف مدیریت فرهنگ دینی مورد توجه و الگو قرار گیرد.

 

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

 

به گزارش فارس، در نشست اکران کنندگان مردمی جشنواره فیلم عمار که در 17 و 18 اسفند سال گذشته با حضور جمعی از داوران و مسئولان این جشنواره به همراه ده‌ها تن از نمایندگان گروه‌های مردمی اکران کننده فیلم‌های جشنواره از استان‌های مختلف، در حسینیه هنر برگزار شد، حجت‌الاسلام غفوری در گپی دوستانه با اکران کننده‌های مردمی راه‌های ارتباط هر چه بیشتر و نزدیکتر اکران کننده‌ها و ائمه جمعه سراسر کشور را بررسی کرد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: