نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها در ایام انتخابات ریاست جمهوری
تاريخ : 27 / 12 / 1391برچسب:, | 4:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی وزیر علوم با ارسال بخشنامه‌ای به دانشگاه‌های کشور نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها در ایام انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها در ایام انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسین نادری‌منش معاون آموزشی وزارت علوم با صدور بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها اعلام کرد: در راستای افزایش مشارکت دانشگاهیان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در فاصله روزهای دوشنبه بیستم خردادماه تا دوم تیرماه سال 1392 هیچ امتحانی برگزار نمی‌شود.

در این بخشنامه خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها  و مراکز آموزشی و پژوهشی آمده است: با توجه به درخواست مکرر دانشجویان برای تمهید شرایط لازم حضور پرشور آنها در فرایند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی  شهر و روستا، به منظور تسهیل حضور و مشارکت حداکثری جامعه دانشگاهی در امر خطیر انتخابات،  امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 91-92 با توجه به تقویم دانشگاهی به نحوی برنامه‌ریزی شود که در فاصله دوشنبه بیستم خرداد ماه تا دوم تیرماه سال 92 برای هیچیک از مقاطع تحصیلی امتحانی برگزار نشود.

در این بخشنامه با بیان اینکه برگزاری امتحانات در قبل و بعد از تاریخ مذکور بلامانع است به دانشگاه‌ها توصیه شده امتحانات را به بعد از تاریخ دوم تیرماه 1392 موکول کنند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: