رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در همايش فرماندهان نيروي هوايي: نيروي هوايي الگويي براي نيرو هاي مسلح،

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 



 

 


 

 


 رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت نيروي هوايي ارتش بخشي از قدرت عظيم دفاعي  ملت ماست و آنچه مردم ايران از نيروي هوايي ارتش ديدند و در خاطر خود سپرده‌اند، حضوري توأم با شجاعت، فداكاري و شرف در ميدان‌هاي خطير بوده است.

 

 

 

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، حجت‌الاسلام سيد محمد علي آل‌هاشم در جمع فرماندهان نيروي هوايي ارتش، اظهار داشت: نيروي هوايي يك  مجموعه با عظمت است كه نظاميگري، دانش، فناوري، شجاعت و هنر را مجموعاً در درون خود جمع كرده است و به همين دليل چهره اين نيرو در ميان مردم دوست داشتني است.

 

 

 


 

 

 

وي با اشاره به تحريم‌هاي استكبار جهاني عليه نيروهاي مسلح به وِيژه نيروي هوايي، اظهار داشت: نيروي هوايي سال‌هاست كه در معرض تحريم‌هاي سخت و سنگين است، اما  همواره با نشاط و خود باوري، سرود خودكفايي را به زيبايي خوانده و حقيقتاً نيروي هوايي الگويي براي نيروهاي مسلح و  كشور در حوزه مقابله با تحريم‌هاست.

 

 

 

وي با  اشاره به اقدام چندي پيش نيروي هوايي در اورهال(بازسازي اساسي هواپيما) چند فروند جنگنده بمب‌افكن، تأكيد كرد: ديدن اين‌گونه اقدام‌ها موجب مي‌شود  انسان احساس بزرگي و غرور كند كه تمامي اين فعاليت‌ها، توسط متخصصين داخلي انجام  مي‌شود و  شما بهتر از من مي‌دانيد كه هيچ كدام  از اين اقدامات در گذشته در داخل كشور انجام نمي‌شد.

 

 

 

 آل‌هاشم با ذكر ياد و نام شهيد بابايي، گفت: شهيد بابايي يكي از آن نمونه‌هاي درخشان تاريخ نيروي هوايي است كه  دانش را با اخلاص، عشق به ولايت، هدف‌هاي بلند اسلامي و پاسداري از مرز و بوم  همراه كرده بود.

 

 

 

آل‌هاشم با بيان اينكه انتخابات سال 92 از اهميت ويژه برخودار است، افزود: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامي در اين 34 سالي كه از انقلاب مي‌گذرد، از تمام ابزار‌ها براي ضربه‌زدن به نظام استفاده كردند و اين بار با فشار بيشتر و تحريم اقتصادي به دنبال اين هستند كه ملت را از نظام جدا كنند و حضور مردم را در صحنه‌هاي مختلف كمرنگ نشان دهند.

 

 

 

وي ادامه داد: مردم در 22 بهمن نشان دادند به نظام علاقمند هستند و در مواقع حساس  حمايت خود را از نظام نشان مي‌دهند.

 

 

 

وي در پايان ضمن تقدير از هيأت رئيسه نيروي هوايي، تصريح كرد: از نظر حمايت‌هاي مختلف  از تشكيلات فرهنگي، نيروي هوايي ارتش در بين نيروهاي مختلف توجه ويژه‌اي به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان داشته است كه اين امر قابل تقدير است.

 

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: