احتمال وقوع توطئه‌های زیاد برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات
تاريخ : 23 / 12 / 1391برچسب:, | 12:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: مهمترین راهبرد دشمن در آستانه انتخابات، تلاش برای حضور کم‌رنگ مردم است.


به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع دانشجویان مرکز آموزش شهدای نزاجا، (01) ارتش، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آینده، گفت: دشمنان این نظام 34 سال است که بر علیه مردم و انقلاب کار می‌کنند و تلاش کرده‌اند تا به این نظام ضربه بزنند ولی راه به جایی نبردند.

وی ادامه داد: در این برهه آنها خصومت‌هایشان را افزایش دادند و تلاش می‌کنند از طریق تحریم‌ها، حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب را کم‌رنگ کنند، ولی مردم امسال در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که کماکان به نظام علاقمند هستند و پای آرمان‌های انقلاب، ایستادگی می‌کنند تا دشمن ناامید شود.

وی با تأکید بر اهمیت حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، تصریح کرد: مهمترین راهبرد دشمن در این موقعیت تلاش برای حضور کم‌رنگ مردم در این انتخابات است؛ بنابراین حتی یک رای بیشتر در انتخابات ریاست جمهوری کارساز است و کسی نباید بگوید حضور من چه تأثیری در این انتخابات دارد.

آل‌هاشم افزود: از این پس هم ممکن است توطئه‌های زیادی برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات رخ دهد و دشمنان انقلاب، فتنه‌های مختلفی برای با شکوه برگزار نشدن انتخابات داشته پی‌ریزی کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، تصریح کرد: در این مرحله حساس باید با اطاعت از فرامین و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی) بار دیگر پاسخ نهایی دشمن را با حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری بدهیم.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: