دزدانی که اتوبوس نظامی سرقت می کردند
تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 8:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از مهر، حدود یک ماه قبل مردی با مراجعه به شعبه دوم دادسرای ورامین با طرح شکایتی گفت: من راننده سرویس یکی از ارگان های نظامی هستم. امروز صبح وقتی خواستم به دنبال کارکنان بروم متوجه سرقت اتوبوس شدم.
 
پس از این شکایت پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران تجسس ها برای شناسایی سارقان را آغاز کردند. در حالی که هیچ ردی از سارق یا سارقان در دست نبود چند شکایت مشابه دیگر نیز در اداره آگاهی مطرح شد.
 
بررسی شکایت ها نشان داد، تمام سرقت ها نیمه های شب انجام شده و دزدان سراغ اتوبوس ارگان های نظامی می روند. با توجه به نحوه سرقت ها ماموران احتمال دادند سارقان حرفه ای مرتکب این دزدی ها می شوند به همین خاطر تحقیقات را روی سارقان حرفه ای و سابقه دار تمرکز کرده و ردپای یک تبهکار حرفه ای به نام سعید را در این سرقت ها کشف کردند.
 
در ادامه با ردیابی های پلیسی سعید در ورامین شناسایی و دستگیر شد. او در بازجویی های مقدماتی منکر سرقت شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: از حدود یک ماه قبل با همدستی یکی از دوستان سرقت ها را آغاز کردیم. نیمه های شب در شهر پرسه می زدیم و اتوبوس هایی که در محل های خلوت پارک شده بودند را شناسایی می کردیم. بعد هم آن را سرقت کرده و به دو مالخر در تهران و قزوین می فروختیم. به دلیل این سراغ خودروهای نظامی می رفتیم که می دانستیم در این ماجرا راننده متضرر نمی شود.
 
با این اعترافات ماموران همدست سعید و دو مالخر را دستگیر کرده و موفق به کشف 9 اتوبوس سرقتی شدند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: