آل هاشم: متاسفانه در کشور ما زنگ خطرها دیر شنیده می‌شود
تاريخ : 20 / 12 / 1391برچسب:, | 11:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با بیان اینکه متاسفانه در کشور ما زنگ خطرها نادیده یا ناشنیده گرفته می‌شوند گفت: تازه بعد از وقوع بحران ما به فکر پیدا کردن راه حل می‌افتیم.

خبرگزاری فارس: متاسفانه در کشور ما زنگ خطرها دیر شنیده می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، همایش طرفداری و مدیریت بحران صبح امروز با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح در محل ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم ئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی با بیان اینکه باید قبل از وقوع حادثه به فکر علاج آن بود، تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما زنگ‌ خطرها نادیده و یا ناشنیده گرفته می‌شوند و تازه بعد از وقوع بحران به فکر پیدا کردن راه حل می‌افتند.

آل هاشم با بیان اینکه بحران را می‌توان در شرایط عادی پیش بینی و راه حل‌های مقابله با آن را تدوین می‌کرد افزود: در شرایط بحران دیگر قوانین معمولی کارساز نیستند و باید از طریق مدیریت بحران مسائل را حل کرد.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد با توسعه جوامع و پیچیدگی‌های زندگی روزمره بر تعداد بحران‌ها افزوده شده اما با طراحی ساختارهای مناسب می‌توان تبعات مخرب آن را پیشگیری و حل کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نقش کارکنان بیمارستان‌های مراکز بهداشت و درمان و حل بحران‌ها اظهار داشت: یکی از کسانی که نقش مهمی در مدیریت بحران‌ها دارند، پرستاران هستند که می‌توان آنها را فرمانده و مدیر هدایت بحران دانست.

آل هاشم با بیان اینکه نیروهای مسلح در تمامی زمینه برای حل بحران‌های کشور در صف کمک رسانی قرار دارند گفت: باید به موضوعاتی نظیر آموزش ضمن خدمت برای پرستاران و کارکنان مراکز بهداشت و درمان نیروهای مسلح توجه بیشتری شود.

به گزارش فارس، در همایش پرستاری و مدیریت بحران در نیروهای مسلح علاوه بر حجت الاسلام آل هاشم، سردار فتحیان، رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح، امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر لشگری فرمانده بهداشت و درمان ارتش، سردار عبداللهی جانشین اداره بهداشت و درمان سپاه، امیر تاجیک فرمانده بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش و جمع دیگری از مسئولان بهداشت و درمان نیروهای مسلح حضور داشتند و در پایان از برخی خانواده شهدای بهداشت و درمان و کارکنان ممتاز نیروهای مسلح در این حوزه تقدیر به عمل آمد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: