حجت‌الاسلام آل‌هاشم: تذکر لسانی وظیفه همگانی است
تاريخ : 8 / 12 / 1391برچسب:, | 1:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند جامعه را از گزند نامحرمان مصون نگاه دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در آیین پایانی همایش آمرین به معروف و ناهیان از منکر کوی‌های سازمانی ارتش که در تالار مهر اهواز برگزار شد، ضمن اشاره به حربه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب و اسلام و راهکارهای مقابله با آن اظهار داشت: با عمل به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر می‌توان جامعه را از گزند نامحرمان مصون نگاه داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه جایگزین ‌شدن هنجارهای غلط با هنجارهای درست در جامعه را نتیجه عمل نکردن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: تذکر لسانی وظیفه همگانی است و امری اجتناب‌ناپذیر برای داشتن جامعه‌ای آرام و سالم است.

آل‌هاشم سپس بر لزوم برپایی چنین آیینی تأکید و تصریح کرد: برنامه‌ریزی دقیق و مدون مسئولین و فرماندهان در ارتباط با این فریضه مهم می‌تواند جوانان به‌ویژه سربازان در نیروهای مسلح را از زشتی‌ها به سمت خوبی‌ها سوق دهد.

وی افزود: بحمدالله مجتمع‌های مسکونی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سالم‌ترین مجتمع‌های مسکونی است و این مهم در سایه امر به معروف و نهی از منکر تحقق یافته است.

همایش آمرین به معروف و ناهیان از منکر از روز یکشنبه در لشکر 92 زرهی خوزستان کار خود را آغاز و امروز سه‌شنبه با برگزاری آئین اختتامیه به کار خود پایان داد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: