بهره برداری از قطار سریع السیر اصفهان، تهران در سال 92
تاريخ : 6 / 12 / 1391برچسب:, | 12:2 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت 85 درصدی عملیات اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان، تهران در محدوده این استان خبر داد و گفت : این طرح تا پایان سال 92 به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمود محمودزاده دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح در استان قم 65 درصد پیشرفت داشته ولی در تهران کار خاصی در این زمینه انجام نشده است.

وی با اشاره به حجم گسترده فعالیت های این اداره کل افزود: اداره کل راه و شهرسازی پس از ادغام دو وزارتخانه، شش وظیفه حکومتی شامل چهار وظیفه در حوزه مسکن و ساختمان و دو وظیفه در حیطه راه و راهداری برعهده گرفته است.

وی گفت: این شش وظیفه باعث شده است که بیش از 70 درصد فعالیت های عمرانی استان در این اداره کل انجام شود.

محمودزاده با اشاره به اینکه از سال 86 تاکنون بیش از 210 هزار واحد مسکن در این استان احداث شده است، تاکید کرد: دولت برای ساخت این تعداد واحد بیش از 45 هزار میلیارد ريال تسهیلات پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: این رقم با اضافه آورده های شخصی رقمی معادل 75 هزار میلیارد ريال را تشکیل می دهد.

به گفته وی، این ارقام بالا در حالیست که کل بودجه استان در سال در حدود 3 هزار میلیارد ريال است، بنابراین بودجه اختصاص یافته به مسکن سازی اصفهان در پنج سال اخیر معادل 23 سال بودجه عمرانی کل استان اصفهان محسوب می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود، ساخت هر واحد مسکن مهر در استان دو اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

وی افزود: در مجموعه ساخت بیش از 210 هزار واحد مسکن در پنج سال اخیر بیش از 400 هزار شغل در استان را ایجاد یا حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان رکورددار افتتاح مسکن مهر در کشور است، تاکید کرد: تاکنون هیچ استانی نتوانسته به این آمار دست پیدا کند.

وی اظهارکرد: نزدیک به 40هزار واحد مسکن مهر دیگر این استان در آینده نزدیک آماده واگذاری می شود.

به گفته وی، اکنون 15هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل شده که با رفع مشکل تاسیسات زیربنایی آب و فاضلاب و برق به بهره برداری می رسد



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: