لغو پرواز تبریز ـ تهران به دلیل نقص فنی
تاريخ : 6 / 12 / 1391برچسب:, | 10:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پرواز شرکت هواپیمایی آتا از فرودگاه تبریز به مقصد تهران به دلیل نقص فنی فعلا انجام نمی‌گیرد.

فارس: پرواز آتا به مقصد تهران از فرودگاه تبریز در گیر و دار کاهش دید دچار نقص فنی شد و مسافران پس از دو ساعت انتظار، از هواپیما پیاده شدند.

پرواز به شماره 5249 آتا از فرودگاه تبریز به مقصد تهران که قرار بود ساعت 7.30 انجام شود به دلیل نقص فنی انجام نشد.

هواپیمایی آتا مسافران را ساعت 7.15 به داخل هواپیما هدایت می‌کند اما بعد اعلام می‌شود به دلیل بارش برف در حال یخ‌زدایی هستیم این امر نزدیک دو ساعت در حالی که مسافران داخل هواپیما بودند ادامه می‌یابد اما در این لحظه خلبان اعلام می‌کند به دلیل نقص فنی هواپیما به پارکینگ منتقل می‌شود و مسافران را پیاده می‌کنند و نهایتا ساعت 9.30 اعلام می‌کنند به دلیل نقص فنی این پرواز لغو شد.

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پرواز شرکت هواپیمایی آتا از فرودگاه تبریز به مقصد تهران به دلیل نقص فنی فعلا انجام نمی‌گیرد.

علی رستمی افزود: این پرواز برای انجام دیزاین که انجام نوعی پوشش برای بدنه هواپیما برای جلوگیری از یخ زدگی در آسمان است با یک ساعت تاخیر در حال انجام بود که قبل از تیکاف با اعلام نقص فنی در سیستم روبه‌رو شده و خلبان هواپیما انجام پرواز را منوط به رفع این نقص کرده است.

وی اضافه کرد: تا زمان اعلام دقیق نقص فنی نمی‌توان در انجام یا لغو این پرواز مطمئن بود.

رستمی در مورد پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی تبریز با توجه به شرایط جوی گفت: تاکنون دو پرواز بین‌المللی در مسیر تبریز- استانبول و برعکس به دلیل کاهش دید لغو شده است.

وی با تاکید دوباره بر مشکل کاهش دید در مجموعه تحت مدیریت خود گفت: پیش‌بینی می‌شود پروازهای مسیر تهران، مشهد، عسلویه به عنوان پروازهای داخلی و پروازهای مسیرهای بین‌المللی به مقصد کربلا، جده امروز با تاخیر انجام می‌شود.

این مقام مسئول در حوزه حمل و نقل هوایی آذربایجان‌شرقی در مورد تایم تاخیر پروازها گفت: تاکنون پرواز مسیر تبریز ـ تهران با نزدیک به یک ساعت تاخیر اتفاق افتاده و با توجه به شرایط جوی که تا بعد از ظهر ادامه دارد این تاخیرها نیز ادامه خواهد داشت.

رستمی از هموطنان خواست قبل از حضور در فرودگاه از طریق اطلاعات پرواز با شماره‌های 4- 5234701 و یا 199 نسبت به زمان انجام پرواز مطمئن شوند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: