تحقیر کشتی گیران امریکایی در تهران
تاريخ : 4 / 12 / 1391برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی 6 بر یک برابر آمریکا در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2013 - تهران، صعود مقتدرانه‌ای به دیدار فینال این مسابقات داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دور چهارم از مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد 2013 - تهران از ساعت 18:45 پنجشنبه در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی پیگیری شد که تیم کشتی آزاد ایران در دیداری زیبا و جذاب، مقابل تیم قدرتمند آمریکا با نتیجه ارزشمند 6 بر یک به پیروزی دست یافت و به عنوان تیم برتر گروه راهی دیدار فینال مسابقات شود.

در این رقابت که از گروه B این مسابقات برگزار شد، حسن رحیمی، مسعود اسماعیل‌پور و مهدی تقوی با قدرت حریفان آمریکایی خود را شکست دادند تا تیم ایران را 3 بر صفر پیش بیاندازند. هرچند در مسابقه چهارم  عزت‌الله اکبری برابر جوردن باروفس تن به شکست داد اما در پنجمین رقابت دو تیم، احسان لشکری با یک کشتی زیبا، جان اسکرین را مغلوب کرد تا پیروزی تیم کشتی ایران در این رقابت را قطعی کند.

با پیروزی لشکری و قطعی شدن صعود ایران به دیدار نهایی این مسابقات، حامد تاتاری و کمیل قاسمی هم برابر رقیبان آمریکای خود به پیروزی دست یافتند تا شیرینی برتری ایران در این دیدار را بیشتر کنند.

نتایج دیدارهای کشتی‌گیران ایران و گرجستان به شرح زیر است:
55 کیلوگرم:
حسن رحیمی (برنده) - زاچارو لوک ساندرز (6 بر صفر و 8 بر صفر)

60 کیلوگرم:
مسعود اسماعیل‌پور (برنده) - اسکات کولمان (2 بر صفر، صفر بر یک و 3 بر یک)

66 کیلوگرم:
مهدی تقوی (برنده) - هارولد برنت متکالف (5 بر صفر و 2 بر صقر)

74 کیلوگرم:
عزت‌الله اکبری - جوردن باروفس (برنده) (4 بر صفر و یک بر صفر)

84 کیلوگرم:
احسان لشگری (برنده) - جان اسکرین (6 بر صفر و 5 بر 2 )

96 کیلوگرم:
حامد تاتاری (برنده) - جیمز دانیل برگمن (3 بر یک و 4 بر صفر)

120 کیلوگرم:
کمیل قاسمی (برنده) - تراول دلاگنف (یک بر صفر، صفر بر یک و 2 بر صفر)

برپایه این گزارش، تیم کشتی روسیه به عنوان تیم برتر گروه A به دیدار فینال رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد 2013 - تهران صعود کرده و تیم ایران عصر فردا جمعه باید برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات برابر این تیم به میدان برود.

شاگردان رسول خادم در مرحله گروهی این مسابقات ابتدا با نتیجه 7 بر صفر ژاپن را شکست دادند، در بازی دوم با نتیجه 6 بر یک بلغارستان را از پیش رو برداشت، در مسابقه سوم با نتیجه 7 بر صفر گرجستان را مغلوب کرد و در آخرین رقابت خود، برابر آمریکا به پیروزی ارزشمند 6 بر یک دست یافت.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: