راه هایی برای فرار از گوش درد
تاريخ : 28 / 11 / 1391برچسب:, | 9:44 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که دچار گوش دردهای مختلف شوید و این گوش درد مشکلات جانبی را برای شما ایجاد کرده است و خیلی سخت از دست آن راحت شده اید.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، تمامی اندام های بدن نیاز به مراقبت های مختلف دارند و در صورتی که دچار مشکل شوند باید به آن ها دقت بیشتری کنیم چرا که در این زمان بسیار حساس شده و ممکن است حتی مشکلات بزرگتر را به همراه خود آورند.

گوش از جمله مواردی است که اگر دچار مشکل شود به همراه خود دردهای شدید را دارد که ممکن است ناشی از بیماری های مختلف باشد. برای اینکه از شر این دردهای طاقت فرسا رهایی پیدا کنید باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

** اولین کاری که باید انجام دهید استفاده از کمپرس گرم است. یک اتو را داغ کنید و سپس یک حوله را روی آن بکشید تا حوله گرم شود. این حوله گرم را روی گوش قرار دهید تا رگ های آن گشاد شده و درد آن به مرور کمتر شود. این کار را به مدت 20 دقیقا انجام دهید.

** از مایعات و غذاهای آبکی استفاده کنید. این غذاها به راحتی خورده می شوند و نیاز به جویدن زیاد ندارد چرا که تکان دادن فک و جویدن غذاها می تواند دردهای گوش را تشدید کرده و حتی باعث رشد عفونت های گوش شود که دردهای شما را ایجاد کرده اند.

** روغن سیر یک معجزه گر برای دردهای گوش است. چند قطره از این روغن می تواند گوش شما را کاملا خوب کرده و حتی عفونت های آن را نیز از بین می برد. اگر نتوانستید این روغن را تهیه کنید می توانید از این راه استفاده کنید. یک تکه سیر را پوست کنده و درون یک لیوان روغن زیتون تازه اندازید. بعداز چند روز شما معجونی بسیار عالی برای گوش درد دارید. چند قطره از آن را در گوش چکانده و پس از 15 دقیقه آن را کاملا بشویید.

** استفاده از ویتامین های مختلف می تواند کمکی بزرگ به کاهش دردهای گوش باشد. خوردن میوه و مکمل های حاوی ویتامین A و C می تواند کمک بسیار بزرگی به کاهش دردهای گوش باشد. در این فصل می توانید از پرتقال و یا اسفناج به مقدار بیشتری استفاده کنید.

** همانطور که گفتیم گوش درد می تواند نشانی از بیماری های بزرگ باشد از این رو اگر دردها بیشتر شد و امان شما رابربد سریعا به پزشک مراجعه کنید. گاهی اوقات عفونت های گوش می تواند در روند گار دیگر بخش های بدن نیز تاثیر داشته باشد و آن ها را نیز از بین برد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: