تکذیب افزایش قیمت عمره مفرده
تاريخ : 26 / 11 / 1391برچسب:, | 4:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون حج سازمان حج و زیارت با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر افزایش دو برابری شدن قیمت عمره مفرده گفت: قیمت عمره مفرده به هیچ وجه افزایش پیدا نکرده است.
به گزارش مشرق، غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: با توجه به گزارش بعضی از سایت‌ها که گفته‌اند قیمت حج عمره افزایش پیدا کرده است باید گفت که قیمت ثبت‌نام حج عمره به هیچ وجه افزایش پیدا نکرده است و همان قیمت دور اول ثبت‌نام است.

وی گفت: از امروز دور دوم ثبت‌نام حج عمره در سراسر استان‌های کشور آغاز شده است و ثبت‌نام نیز در استان‌های تهران، قم، کرج و قزوین نیز فردا انجام می‌شود.

معاون حج سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در قیمت ثبت‌نام حج عمره هیچ تغییری صورت نگرفته است ادامه داد: اگر سال پیش هزینه اسکان 200 دلار بود امسال نیز همان 200 دلار است و تفاوت قیمت در نرخ ارز سال گذشته نسبت به سال جاری است. به این معنی که سال گذشته با نرخ ارز مرجع و امسال با نرخ ارز مبادله‌ای هزینه اسکان زائران پرداخت می‌شود.

به گفته رضایی قیمت نرخ ارز در مسکن تدارکات و تغذیه و حمل‌ونقل تأثیر می‌گذارد.

معاون حج سازمان حج و زیارت افزود: در قیمت مسکن و تدارکات تغذیه در سال جاری تغییری پیدا نکرده است و فقط در حوزه حمل‌ونقل در خصوص هواپیما افزایش قیمت نامحسوسی داشته‌ایم. اما اثر تغییر قیمت‌ها همان نرخ ارز سال گذشته نسبت به سال جاری است.

رضایی با بیان اینکه ثبت‌نام دور دوم زائران عمره مفرده استانهای تهران، قم، کرج و قزوین فردا انجام می‌شود گفت: با توجه به طرح توسعه مکه و مدینه کسانی که از توان جسمی کمتری برخوردار هستند به دلیل ساخت‌وسازها ثبت‌نام خود را به سال آینده موکول کنند.

رضایی تصریح کرد: به دلیل ساخت‌وسازها و آلودگی صوتی و گردوخاک ناشی از فعالیت‌های عمرانی ممکن است در افراد کهنسال تأثیرگذار باشد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: