دعوت از « پاپ » برای دیدار از ایران
تاريخ : 20 / 11 / 1390برچسب:, | 9:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

بمب های خبری درست و نادرستی که معمولا و در یک فرایند زمانی درباره رئیس جمهور مطرح می شود ، هراز گاهی فضای رسانه ای کشور را به هم می ریزد ، اما مدتی بعد اتفاقاتی می افتد که اتفاقا همان بمب های خبری را تحت تاثیر قرار می دهد .

به گزارش «تابناک » رسانه ها و نشریات وابسته به کلیسای کاتولیک از جمله «کاتولیک کالچر » خبر داده اند که سفیر ایران در واتیکان ، پاپ را برای بازدید از این کشور به ایران دعوت کرده است .

 «علی اکبر ناصری» ، سفیر ایران در واتیکان به خبرنگاران گفته است که دعوت از پاپ ، برای دیدار از ایران در سال 2010 توسط محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران صورت گرفته است . «پاپ بندیکت شانزدهم» قرار است که سپتامبر سال جاری به خاورمیانه سفر کند .

«ناصری » همچنین گفته است که اگر پاپ به ایران سفر کند ، مورد استقبال ویژه قرار خواهد گرفت . اگر چه مقامات واتیکان تا کنون پاسخی به این دعوت نداده اند ، اما اعلام کرده اند که پاپ در سفر سپتامبر خود به خاورمیانه فقط از لبنان دیدار می کند و قصدی برای دیدار از ایران ندارد. البته این ادعای سفیر ایران در مورد دعوت رئیس جمهور ایران از پاپ هم به صورت رسمی تایید نشده است .
 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: