سه نرم افزار ويژه براي كاربران اينترنت + دانلـــود
تاريخ : 8 / 11 / 1391برچسب:, | 6:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

افزايش سرعت اينترنت، مديريت دانلودها و آپلود ها به همراه ابزاري براي آگاهي از سرعت واقعي اينترنت سه نرم افزاري است كه اينجا مي توانيد آنها را دانلود كنيد.
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امشب به شما سه نرم افزار معرفي مي كنيم كه با دانلود آنها بر روي رايانه مي توانيد استفاده بهتري از اينترنت داشته باشيد.
 

SwiftDog NetScream 1.10.22.2012 نرم افزار فوق العاده قدرتمندی است که می تواند سرعت اتصال شما به اینترنت را تا حد بسیار زیادی بهینه و افزایش دهد و نیازی به ترفند سرعت اینترنت نیست.


با نصب و اجرای این نرم افزار سرعت ارسال و دریافت اطلاعات از طریق مودم شما تا حد زیادی افزایش می یابد که قادر است با تمام مدل های مودم همانند Dial-up, DSL, سرعت ADSL, Cable, ISDN سازگاری یابد.
 
 

 


خيلي وقت ها سرعت اينترنت از آنچه شركت هاي ارائه كننده ادعا مي كنند كمتر است براستي سرعت واقعي اينترنت شما چقدر است؟


LAN Speed Test v3.4.0 ابزاری بسیار ساده اما پرکاربرد برای تست سرعت در کامپیوتر است. شما از این برنامه می توانید برای تست سرعت دقیق شبکه های مختلف اینترنت مانند شبکه های محلی (LAN) و شبکه های بی سیم و سیمی (wired & wireless) استفاده کنید و علاوه بر تست سرعت شبکه های اینترنتی قادرید تا سرعت انتقال اطلاعات هارد و یو اس بی درایو را نیز اندازه بگیرید.
 


 


اگر می خواهید مدیریت دقیقی بر روی دانلود و آپلود فایل ها و پهنای باند مصرفی خود داشته باشید این نرم افزار را دانلود کنید.
 


DeskSoft BWMeter 6.4.0 نرم افزاری قدرتمند برای اندازه گیری، نمایش و کنترل کردن میزان دانلود/آپلود و به عبارتی مقدار پهنای باند مصرفی است که تمام پهنای باند و ترافیک ورودی و خروجی از کامپیوتر و داخل شبکه را اندازه گیری می کند.

براي دانلود اينجا را كليك كنيد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: