دستگیری کوچکترین راننده کامیون
تاريخ : 7 / 11 / 1391برچسب:, | 8:27 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مأموران انتظامی پاسگاه ویرانی شاندیز در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی متوجه کامیونی می‌شوند که راننده‌اش سن و سال پایینی دارد؛ مأموران با احتیاط خودرو را متوقف و راننده این خودرو که نوجوانی به نام مجید 16 ساله بود را به پاسگاه و کامیون را به پارکینگ انتقال می‌دهند.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، فرمانده اتتظامی شهرستان سبزوار گفت: نوجوان 16ساله‌ای که با یک دستگاه کامیون در جاده کمربندی مشهد به شاندیز درحال حرکت بود، توسط پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی متوقف شد.

رضا آزدواری عصر امروز در آگاهی انتظامی شهرستان سبزوار اظهار داشت: روز گذشته کامیونی که در محور کمربندی شهر مشهد به شاندیز در حرکت بود به علت اینکه راننده فاقد گواهینامه بود، توقیف شد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی پاسگاه ویرانی شاندیز در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی متوجه کامیونی می‌شوند که راننده‌اش سن و سال پایینی دارد؛ مأموران با احتیاط خودرو را متوقف و راننده این خودرو که نوجوانی به نام مجید 16 ساله بود را به پاسگاه و کامیون را به پارکینگ انتقال می‌دهند.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف بیش از 17 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان سبزوار خبر داد و گفت: با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری بیش از 17کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

آزادواری بیان داشت: تیم اعزامی پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از حضور در محل حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و خودرو را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

وی عنوان کرد: مأموران این فرماندهی پس از متوقف کردن و انتقال خودرو به داخل یکی از مقرهای انتظامی پلیس پس از چند ساعت بازرسی خودرو مقدار 17کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار یادآور شد: در این رابطه یک نفر متهم به نام محمد 29 ساله بازداشت و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: