آل‌هاشم:اقتدار نیروهای مسلح مایه قوت قلب ملت ایران است
تاريخ : 5 / 11 / 1391برچسب:, | 3:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: همیت به تصویرکشیدن اقتدار نیروهای مسلح موجب قوت قلب ملت ایران و پیامی برای دشمنان است.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حجت الاسلام سیدمحمد علی آل‌هاشم با تقدیر و تشکر از اقدامات رادیو و تلویزیون و سایر رسانه‌های گروهی و خبرگزاری‌ها و مطبوعات در پوشش رزمایش ولایت 91، گفت: اگر زحمات عزیزان رسانه ملی نبود، شجاعت‌ها و رشادت‌های دلاورمردان نیروی دریایی ارتش به تصویر کشیده نمی‌شد.

 

وی با بیان این‌که «رسانه‌ها خصوصا رسانه ملی در چند سال اخیر اقتدار نیروهای مسلح را بیش از پیش به نمایش گذاشته است»، خاطرنشان کرد: اهمیت به تصویرکشیدن اقتدار نیروهای مسلح موجب قوت قلب ملت ایران و پیامی برای دشمنان است تا حتی تصور حمله به جمهوری اسلامی به ذهن‌شان خطور نکند و این اقدام عامل بازدارندگی است.

 

وی با اشاره به مسوولیت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به عنوان متولی تبلیغات و روابط عمومی ارتش، اظهار کرد: خوشحالیم که توانسته‌ایم تلاش عزیران ارتش را به سمع و نظر ملت ایران برسانیم و منویات مقام معظم رهبری در خصوص نقش ارتش در دفاع از امنیت ملی را به منصه ظهور برسانیم.

 

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام سید محمد رضا واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با بیان این‌که «بخش مهمی از بازدارنگی نیروهای مسلح به عهده رسانه‌هاست»، گفت: به تصویر کشیدن این قدرت مایه امید دوستان و هراس و نگرانی دشمنان است.

 

وی با اشاره به افزایش همکاری و تعامل ارتش و رسانه ملی، افزود: به اذعان همه ناظران و علاقه‌مندان در سال‌های اخیر تعامل و روابط رسانه‌ای ارتش با ستادکل نیروهای مسلح، رسانه ملی و سایر رسانه‌ها تبدیل به مدلی قابل ارائه شده است.

 

وی با تقدیر از رویکرد خوب بخش‌های خبری رسانه ملی در انعکاس اخبار ارتش، خطاب به مدیران رسانه ملی، اظهار کرد: علی‌رغم همکاری‌های متمایل در بخش‌های خبری، اما در حوزه مستندسازی و فیلم و سریال علی‌رغم برخی اقدامات خوب - از جمله سریال شوق پرواز- هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.

 

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش همچنین از کلید خوردن ساخت سریال شهید صیاد شیرازی خبر داد و تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران این امر مهم را آغاز کرده است اما با توجه به سنگینی آن نیاز به یک عزم همگانی است و امیدواریم رسانه ملی در این زمینه نیز مثل گذشته دست به دست ما بدهد تا سریال فاخر و ارزشمندی که در خور نام و بزرگی آن شهید است ارائه شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: