تکذیب شایعه افزایش نرخ بنزین
تاريخ : 1 / 11 / 1391برچسب:, | 10:9 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها با بیان اینکه اطلاع رسانی درباره گام دوم هدفمندی یارانه‌ها صرفاً از طریق مجاری قانونی و سخنگوی کارگروه هدفمندی یارانه‌ها صورت می‌گیرد، هرگونه شایعه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل را تکذیب کرد.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، محمدرضا فرزین اعلام کرد: دولت در قالب گزینه‌های مختلف، گام بعدی هدفمندی یارانه‌ها را برنامه‌ریزی می‌کند و پس از اجماع با مجلس شورای اسلامی از طریق سخنگوی کارگروه هدفمندی یارانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.
 
از زمانی که دولت اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را پیگیری کرده و حتی رییس‌جمهوری برای جلب رضایت نمایندگان به مجلس رفت، گمانه‌زنی‌ها و سناریوهای مختلفی برای این مرحله از سوی منابع غیررسمی منتشر می‌شود.
 
بر اساس تجربه مرحله اول معمولا دولت چند سناریو برای تغییر در قیمت‌ها و نیز افزایش میزان یارانه نقدی در دست دارد که تا زمان اجرای قطعی هیچ یک از آنها از سوی ستاد هدفمندی رسانه‌ای نمی‌شوند با این حال کارشناسان و منتقدان طرح بر اساس پیش‌بینی‌های خود به بررسی این موضوع می‌پردازند.
 
درباره مرحله دوم اجرای این قانون دو سوال اصلی ذهن‌ها را به خود مشغول کرده است؛ اول اینکه آیا قیمت حامل‌های انرژی به‌خصوص بنزین و گازوئیل افزایش می‌یابد و دوم اینکه آیا قرار است مبلغ یارانه نقدی هم بیشتر شود؟



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: