رفع حصر موسوي و کروبي
تاريخ : 30 / 10 / 1391برچسب:, | 4:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

جام جم آنلاين: آيت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار تعدادی از دانشجویان، خبر از زندگی آزاد موسوی و کروبی داده و گفته است من که پیگیری کردم گفتند حصر این افراد تقریبا برداشته شده است. برخی نزدیکان کروبی هم مدعی شده اند کروبی در حال حاضر زندگی بدون حصر داشته و تنها تیم حفاظتی با خود دارد.
 

به گزارش مشرق، برخی اطرافیان هاشمی رفسنجانی می گویند پس از انصراف ناطق نوری از کاندیداتوری، گزینه مطلوب هاشمی در حال حاضر حسن روحانی است. این افراد مدعی هستند در صورت نیامدن روحانی، وی از کاندیداتوری ولایتی و سپس لاریجانی حمایت خواهد کرد.

آتش زیر خاکستر مرد خاکستری

 مرد خاکستری اصلاحات پس از خاکستر شدن آتش فتنه، بار دیگر فعالیت خود را با به کار بردن واژه «انتخابات آزاد» آغاز می‌کند.

به گزارش فارس،سید محمد موسوی خوئینی‌ها در ایام انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم رسماً از میر حسین موسوی به عنوان کاندید مورد نظر و محتشمی‌پور به عنوان رئیس «کمیته صیانت از آرا» حمایت کرد و همچنین، پس از اتفاقات سال 88، خواستار «ابطال انتخابات» و «برگزاری رفراندوم» در مورد مشروعیت دولت شد.

مدیرمسئول روزنامه توقیف شده سلام، در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران که مهرماه سال جاری(91) برگزار شد با بیان اینکه اگر انتخابات آزاد در کار باشد می‌توان به آن فکر کرد، مدعی می‌شود: «باید شخصیت‌هایی مثل آقای مهندس موسوی و جناب آقای کروبی بتوانند در صحنه انتخابات حاضر شوند».

خوئینی‌ها با بحرانی جلوه دادن فضای کشور در حقیقت هدف اصلی خود را از مطرح کردن انتخابات آزاد بیان کرده و به نوعی آزادی سران فتنه را شرط برگزاری انتخابات آزاد دانست! و حتی بعد از آن در سخنان مختلفی، بارها کلمه انتخابات آزاد را در قالبی که به نظر می رسد مانیفستی 10 گانه پیرامون این کلمه است، مطرح کرد.

روابط پنهاني پهلوي با انگليس

رضا پهلوي در گفتگويي با روزنامه الشرق الاوسط عربستان سعودي رابطه پنهان خود با مقامات انگليس در خصوص اقدامات ضد ايراني اش را افشا كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پهلوي در پاسخ به سوالي درخصوص تشكيل گروه موسوم به "شوراي ملي ايرانيان" مدعي شد: "مقامات انگليسي و پارلمان اين كشور از اين طرح استقبال كردند. طي روزهاي اخير در ديدار خود با رئيس پارلمان انگليس و اروپا توانستم اين افراد را براي همكاري قانع كنم. "

 پهلوي در جاي ديگري از اظهارات ضد ايراني خود با الشرق الاوسط با التماس به شيوخ عرب گفت: از جهان عرب ميخواهم عمليات هاي خود را بر ضد ايران افزايش دهند و به مخالفت با حكومت ايران بپردازند.

قدرت ایران،نگراني آمریکا

روزنامه فرانسوی "لیبراسیون"  در تحلیلی با اشاره تمرین "حمله و دفاع کامپیوتری" در چارچوب رزمایش دریایی ایران، که به مدت یک هفته در تنگه استراتژیک هرمز در جریان بود، نوشت: «جمهوری اسلامی برای نمایش قدرت نظامی خود به طور مرتب به انجام مانورها و رزمایش های گوناگون اقدام می کند.»

نشریه اسپانیایی "ال پایس" نیز در گزارشی تحلیلی راجع به رویارویی جمهوری اسلامی ایران با ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوزه عملیات سایبری نوشته بود: «این جنگ آنقدر در سکوت پیش می رود که بخش اعظم کشورهای جهان غافلند که مدت هاست با شدت هرچه تمام آغاز شده؛ و آن هایی که در بطن آن قرار دارند، با نگرانی نظاره گر ادامه آن هستند.

به عنوان مثال می توان به اظهارات "لئون پانتا" وزیر جنگ امریکا، اشاره کرد که گفت کشورش در شرف یک "پرل هاربر اینترنتی" است. اشاره او به چیست؟ شاید اشاره او به یک سری حملاتی بوده که علیه سیستم های کامپیوتری صنعت نفت سعودی و نهادهای مالی امریکای شمالی صورت گرفته است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: