تاريخ : 29 / 10 / 1391برچسب:, | 6:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به دنبال دستور جدید رئیس جمهور برای قیمت‌گذاری خودرو برمبنای ارز مبادله‌ای، دبیر انجمن خودروسازان ایران از کاهش قیمت خودروهای 206 و 207 خبر داد.
به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، احمد نعمت بخش با اشاره به اینکه به دنبال تصمیم اخیر رئیس جمهور در قیمت گذاری خودروها براساس نرخ ارز مبادله‌ای مسئولان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان باید قیمت های جدید را اعلام نمایند، اظهارداشت: به نظر بنده با این تصمیم خودروی 206 و 207 ارزان تر از بازار آزاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌گذاری خودرو بر مبنای ارز مبادله‌ای قیمت خودروهای تولید داخل را افزایش خواهد داد، افزود: البته این امر باعث می‌شود تا شکاف  قابل تأمل قیمت‌ها در بازار آزاد  و کارخانه کاهش پیدا کرده و تا حدودی اقدامات دلالان و واسطه‌گران در افزایش قیمت‌ها کم شود.

دبیر انجمن خودروسازان ایران ضمن تأکید براینکه تغییرات قیمت خودرو بر مبنای ارز مبادله‌ای مختلف نسبت به ارزبری آنها است، گفت: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان باید قیمت ها را اعلام کند.

به گفته وی، در میان تمام خودروها پژو 206 و 207 که به واسطه بازار آزاد با افزایش قیمت زیادی روبه رو بود با تصمیم مذکور کاهش قیمت را تجربه خواهد کرد.

نعمت بخش اضافه کرد: با مسئولان مربوطه درحال رایزنی برای دریافت مواد اولیه با ارز مبادله‌ای هستیم که هنوز به نتیجه قطعی دست پیدا نکرده ایم. البته تصمیم قیمت گذاری خودرو براساس ارز مبادله ای بسیار مطلوب است و از ضرر و زیان خودروسازان جلوگیری خواهد کرد.
 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: