طرح شبهه در سلامت انتخابات ادامه فتنه و غیر عقلانی است
تاريخ : 26 / 10 / 1391برچسب:, | 1:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: طرح شبهه در سلامت انتخابات ادامه فتنه دشمنان نظام است و با وجود ولایت فقیه این شبهات عقلانی نیست.

خبرگزاری فارس: طرح شبهه در سلامت انتخابات ادامه فتنه و غیر عقلانی است

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در یادواره شهدای مخابرات و جنگال ارتش که صبح امروز سه‌شنبه برگزار شد، گفت: مخابرات در تمام عملیات‌های دفاع مقدس حضور داشت و از اجزای لاینفک دفاع مقدس است و سرنوشت دفاع مقدس را در بسیاری از عملیات‌ها تعیین کرد.

وی افزود: اگر رشادت‌ها و خدمات شهدا و ایثارگران به خوبی برای مردم معرفی شود بهترین نتایج به همراه خواهد داشت. حفظ وحدت و تبعیت از ولایت از اهداف شهداست و موفقیت کشورهای اسلامی در راستای بیداری اسلامی را مدیون خون شهدای خود می‌دانند.

آل هاشم ادامه داد:‌امروز نیروهای مسلح و ارتش ایران از تجهیزات بومی و دفاعی خوبی برخوردار و با حضور دلاورمردان کاملا قدرتمند و آماده است تا با یک اشاره و فرمان ولایت پاسخ هر گونه تهدید احتمالی را به صورت کوبنده و برق آسا بدهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: ارتش، سپاه قهرمان و بسیج دلاور مملو از اسطوره‌های بزرگی هستند که برای جانفشانی در راه اعتلای ایران اسلامی و حفظ و حراست از مرزهای کشور لحظه شماری می‌کنند و دشمنان بدانند ارتش و نیروهای مسلح ایران یک لحظه از آرمان‌های امام عظیم‌الشان فاصله نخواهند گرفت.

آل هاشم خاطرنشان کرد: باید در مقابل فشارهایی که هم اکنون به جمهوری اسلامی تحمیل شده ایستادگی کنیم و از این مقطع سرافرازانه عبور کنیم. دشمنان نظام هم اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری راهبردهای مختلفی از جمله تشدید فشارها، بحرانی جلوه دادن کشور، القای یاس و ناامیدی، انتشار شایعات، فضاسازی ناحق و طرح شبهه در سلامت انتخابات را در دستور کار دارند.

وی افزود: طرح شبهه در سلامت انتخابات ادامه همان فتنه دشمنان نظام است در صورتی که با وجود ولایت فقیه در راس کشور این شبهات عقلانی نیست و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این مسائل رویکرد دشمنان نظام برای درگیر کردن فکر مسئولین و مردم به مسائل فرعی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات قطعا بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: