ثبت‌نام نامزدهای شوراها در دفاتر پیشخوان دولت
تاريخ : 21 / 10 / 1391برچسب:, | 5:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در استان قم با اشاره به تصمیم دولت به واگذاری برخی خدمات دولت به دفاتر پیشخوان گفت: ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراها در دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام نامزدهای شوراها در دفاتر پیشخوان دولت

علی رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت و جایگاه دفاتر پیشخوان دولت بیان کرد: دفاتر پیشخوان جایگاهی واسطه‌ای میان دفاتر دارد.

وی به ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت در استان قم پرداخت و بیان کرد: از مجموعه 50 امتیاز دفاتر پیشخوان دولت 30 امتیاز آن به خدمات الکترونیکی اختصاص یافته است.

دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان استان قم ادامه داد: اکنون دفاتر پیشخوان قادر هستند بیش از 50 نوع خدمات به مردم ارائه دهند که امیدواریم این خدمات در آینده‌ای نزدیک به 130 نوع خدمات برسد.

وی از جمله خدمات دفاتر پیشخوان دولت را دریافت اظهارنامه‌های مالیاتی اصناف دانست و بیان داشت: واگذاری این خدمت به دفاتر پیشخوان موجب شد مشکلات بررسی اظهارنامه‌های مالیاتی که دو سال گذشته برای اصناف به وجود آمده بود برطرف شود.

رمضانی با بیان اینکه واگذاری خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان موجب رضایت مردم و دولت می‌شود تصریح کرد: آمارها نشان داد دریافت اظهارنامه‌های مالیاتی توسط دفاتر پیشخوان دولت رضایت مردم را به همراه داشت.

وی با تاکید بر اینکه واگذاری خدمات دولت به دفاتر پیشخوان به جز با جلب اعتماد طرفین امکان پذیر نیست تصریح کرد: این نکته از جمله مهم‌ترین پارامترهای مهم برای واگذاری این نوع خدمات به دفاتر پیشخوان است.

مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری قم از جمله وظایف مهم دفاتر پیشخوان دولت را نداشتن تخلفات مالی ـ اسنادی دانست و بیان کرد: در صورتی که اطلاعات مردم خدشه‌دار شود بی‌اعتباری دفاتر پیشخوان را به دنبال دارد.

وی رسیدگی به وضعیت امنیتی دفاتر پیشخوان را وظیفه مدیر دفتر پیشخوان عنوان و ذکر کرد: اگر وضعیت امنیت اطلاعات خصوصی مردم شفاف نشود مردم به دفاتر پیشخوان بی‌اعتماد می‌شوند.

رمضانی با اشاره به مشکلات برخی دفاتر پیشخوان تصریح کرد: برخی دفاتر پیشخوان به دلیل نداشتن محلی ثابت برای استقرار دچار مشکلات فراوانی می‌شوند که برای برطرف کردن این موضوع با چند بانک رایزنی شده است تا تسهیلات خرید ملک به دفاتر پیشخوان داده شود.

وی با بیان اینکه خرید املاکی که برای دفاتر پیشخوان صورت می‌گیرد اجاره به شرط تملیک است گفت: استقرار ثابت دفاتر پیشخوان برای کارگروه و دستگاه‌های دولتی بسیار مناسب است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: