برای مقابله با جنگ نرم دشمن، راهی جز مقاومت فرهنگی وجود ندارد
تاريخ : 18 / 10 / 1391برچسب:, | 11:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تهران- رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: برای مقابله با جنگ نرم دشمن هیچ راهی جز مقاومت فرهنگی نداریم و دراین مسیر باید فرهنگ خود را گسترش داده و بصیرت افزایی کنیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین ˈسید‌محمد علی آل‌هاشمˈ در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، تاکید کرد: برای مقابله با دشمن و جنگ نرم آن باید لحظه‌ها را نیز خوب شناخت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان این که رویداد 9 دی حاصل شناخت دقیق مردم از لحظه‌ها بود، تصریح کرد: بصیرت شناخت موقعیت دیروز، امروز و آینده است و اگر بصیرت نباشند انسان ناخودآگاه به دشمن کمک می‌کند، در صورتی که هدفش کمک به دشمن نیست، اما چون بصیرت ندارد به کاری تن می‌دهد که خواست آنها است.

وی یادآور شد: دشمنان انقلاب حدود 20 سال است که از طریق تهاجم فرهنگی به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی هستند و در سال‌های اخیر از طریق جنگ نرم یا تهاجم فرهنگی علیه نظام فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: آنها در این راستا جوانان ایرانی را از طریق ترویج مدگرایی، فساد، بی بند و باری، اختلاف انداختن بین شیعه و سنی، اقوام و قومیت‌های مختلف مورد هدف قرار داده‌اند.

وی درباره قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: نیروهای مسلح ما روز به روز نسبت به گذشته قوی تر شده‌اند و یکی از نقاط قوت نیروهای مسلح کشورمان خودباوری و اعتماد به نفس ملی است و رهبر معظم انقلاب در ایجاد این خودباوری و اعتماد به نفس نقش بسیار موثر و مهمی داشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این که امروز روحیه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سطح بسیار بالایی قرار دارد، افزود: نیروهای مسلح کشورمان در ساخت و تولید تجهزات دفاعی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌اند و تمامی تجهیزات مورد نیاز را در داخل کشور تولید می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز رزمایش تخصصی دریایی ˈ ولایت 91ˈ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: یکی از اهداف برگزاری رزمایش‌ها، ارتقای روحیه پایداری و مقاومت در نیروهای مسلح در مقابله با دشمن است که خوشبختانه نیروهای مسلح ما از روحیه بسیار قوی و بالایی برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که تمامی نیروهای مسلح کشورمان برای ایستادگی در برابر دشمنان آماده فداکاری هستند، تصریح کرد: روحیه رزمی و دفاعی نیروهای مسلح برای مقاومت در برابر نیروهای دشمن در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان این که نیروهای مسلح ما بخصوص نیروهای ارتشی به طور کامل ارزشی و در مسیر انقلاب اسلامی هستند، گفت: مهمترین عنصر برتری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به نیروهای مسلح سایر کشورها، مانوس شدن آنها با فرهنگ قرآنی است.

وی خاطرنشان کرد: کسی که با قرآن مانوس باشد در مقابل دشمنان قرآن هم ایستادگی می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم درباره افزایش بصیرت نیروهای مسلح در برابر جنگ نرم دشمنان، گفت: درست است که دشمنان ما را تهدید نظامی می‌کنند، اما به دلیل هزینه زیاد عملیات نظامی و آمادگی نیروهای مسلح کشورمان،‌ جرات جسارت به نظام جمهوری اسلامی ایران را از طریق جنگ سخت ندارند و به همین علت به جنگ نرم روی آورده‌اند.

وی با یادآوری این که دشمنان در سال‌های اخیر تحریم اقتصادی را بر علیه جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته‌اند، اظهارداشت: نظام اسلامی از این جنگ اقتصادی نیز با سربلندی عبور خواهد کرد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: