پرداخت جوایز نقدی جشنواره قرض الحسنه بانک ملت
تاريخ : 28 / 10 / 1390برچسب:, | 11:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا
عقاب نیوز:
مدیر روابط عمومی بانک ملت از آمادگی تمامی شعب و واحدهای این بانک در سراسر کشور برای اجرای جشنواره جدید حساب های قرض الحسنه پس انداز در این بانک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، فرزان عباسی با اشاره به آغاز جشنواره جدید حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک گفت: جوایزنقدی وویژه این دوره یکهزار جایزه 250 میلیون ریالی ، یکهزارجایزه 100 میلیون ریالی و یکهزارجایزه 50 میلیون ریالی درنظر گرفته شده است ، علاوه بر آن که میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگرپیش بینی گردیده است .

عباسی با بیان این نکته که بانک ملت در این دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه ، 600 میلیارد ریال به عنوان جایزه به سپرده گذاران نیکوکار اهدا خواهد کرد افزود: قرعه کشی این دوره از جشنواره نیز همانند ادوار گذشته، پس از پایان مهلت تعیین شده و طی مراحل اداری با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی بانک ها برگزار خواهد شد.

عباسی از سپرده گذارانی که در دوره های قبلی جشنواره قرض الحسنه بانک ملت شرکت کرده اند، قدردانی کرد و گفت: سپرده های قرض الحسنه در این بانک صرف امور خیری همچون اعطای تسهیلات ازدواج و تامین جهیزیه، درمان بیماری، آزادی زندانیان نیازمند، تامین و تعمیر مسکن و امور ضروری می شود.
وی به تجهیز تمامی شعب و واحدهای بانک ملت در سراسر کشور برای پذیرش سپرده گذاران قرض الحسنه اشاره و اظهار امیدواری کرد تا با استقبال دوباره سپرده گذاران از جشنواره قرض الحسنه، بانک ملت بتواند نیازهای درصد بیشتری از نیازمندان جامعه را تامین کند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: