گوشی‌های ۲ میلیونی برای یک وزارتخانه
تاريخ : 18 / 10 / 1391برچسب:, | 1:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: دست رد خاتمی به حجاریان برای کاندیداتوری، برافراشته شدن پرچم ترکیه در تبریز، ماجرای نامه خاتمی،کشف مرسولات تبشیرى و... برخی از شنیده‌های این هفته خبرنگاران فارس است.

خبرگزاری فارس: قاچاق طلا برای ارز/دست رد خاتمی به حجاریان/دستگیری ۹ جاسوس موساد/گوشی‌های ۲ میلیونی برای یک وزارتخانه

خبرنگاران خبرگزاری فارس، در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی  از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوند. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر ، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند. 

به منظور آگاهی مخاطبان از این شنیده های خبری، خبرگزاری فارس در نظر دارد هر هفته «دوشنبه‌ها» برخی از این اخبار را در قالب بسته‌ای با عنوان «زمزمه‌های فارس» ارائه ‌کند که این بسته، امروز فراروی شماست.

*دولت پایدار ویترین جدید دولت در آستانه انتخابات

یکی از مقامات برجسته اجرایی کشور گفته‌ است دولت پایدار باید اجرایی و بعضی از پاکسازی‌ها باید در دولت انجام شود ، وی همچنین تأکید کرده است دولت باید در آستانه انتخابات با یک ویترین جدید وارد شود.

*قاچاق طلا برای دلار

 شنیده شده است عده‌ای در تلاش هستند تا با خارج کردن برخی ذخایر ملی کشور همچون طلا از کشور ارز وارد کنند تا به‌ نوعی در شرایط فعلی به سودهای کلان دست پیدا کنند.

*دست رد خاتمی به سعید حجاریان برای کاندیداتوری 

 شنیده شده‌است حجاریان به خاتمی گفته‌است بیا و قلندری کن و از احمدی نژاد یاد بگیر چطور قهرمان‌سازی کرد که خاتمی گفته است من نمی‌توانم 20 میلیون رأی را با 5 میلیون رأی معاوضه کنم.همچنین  شنیده شده است با وجود گذشت چند ماه از مانیفست پیشنهادی سعید حجاریان برای اصلاح‌طلبان هنوز این مانیفست مورد تائید این جریان از جمله خاتمی قرار نگرفته است.

*برافراشته شدن پرچم ترکیه در تبریز

اخیراً به بهانه افتتاح یک باب مغازه از سوی کشور ترکیه در بازار مشروطه تبریز پرچم این کشور به عنوان سر در این مغازه به چشم می‌خورد قابل ذکر است باوجود افتتاح این مغازه هنوز کالایی برای فروش به مردم در این مجموعه وجود ندارد و تنها چیزی که در آنجا به چشم می‌خورد پرچم این کشور است. همچنین شنیده شده است قرار بود این مغازه با مشارکت شهرداری تبریز  و کشور ترکیه در بازار مشروطه تبریز فعال شود.

*خرید سیم کارت ایران توسط اتباع عراقی

شنیده شده است برخی اتباع عراقی که در روستاهای نوار مرزی این کشور با جمهوری اسلامی ایران سکونت دارند به کمک دوستان و آشنایان ایرانی خود اقدام به خریداری سیم‌کارت‌های دائم و اعتباری کرده و از آنها در کشور عراق استفاده می‌کنند.با توجه به اینکه سند مالکیت این سیم کارت‌ها به افرادی دیگر تعلق دارد در صورت سوء ‌استفاده از آنها امکان پیگیری وجود ندارد که لازم است عرضه کنندگان این سیم کارت‌ها هوشیارانه‌تر در این باره قدم بردارند. 

*ماجرای نامه خاتمی به رهبری و واسطه‌گری هاشمی

در پی انتشار و تکذیب خبر «نامه خاتمی به رهبر معظم انقلاب» از سوی برخی رسانه‌ها شنیده های خبرنگار فارس حاکی از آن است که  خاتمی طی دیداری با هاشمی رفسنجانی برخی موارد را با وی درمیان گذشته بود که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نیز این موارد را به اطلاع  رهبر معظم انقلاب رسانده است.پیش از این برخی سایت‌های خبری به نقل از خاتمی نوشته بودند خبر نامه‌نگاری بنده به رهبری با وساطت آقای هاشمی به کلی دروغ است؛ اگر بخواهم این کار را بکنم، خودم مستقیماً این کار را انجام خواهم داد. نه نامه‌ای نوشته شده و نه آقای هاشمی واسطه بوده است.

*کشف مرسولات تبشیرى به مقصد یک زندان

تعداد سیصد فقره مرسوله پستى درباره مسیحیت تبشیرى و هوادارى از« ب.ا»، ارسالى از مبدا کشورهاى آمریکا، انگلستان، کانادا، نیوزیلند به یک زندان کشور کشف و ضبط شد.«ب.ا» از سردمداران جریان مسیحیت تبشیرى است که در حال حاضر دوران محکومیت خود را در یکی از زندان‌های کشور سپرى مى‏کند.

*حملات سایبرى به یک مجتمع پتروشیمى

شنیده شده است  طى 2 روز، تعداد هزار و 72 حمله سایبرى به یکی از مجتمع‌های پتروشیمى کشور صورت گرفته بود که به هوشیاری مسئولین امر هیچ آسیبى به شبکه داخلى مجتمع وارد نشده است؛ طبق بررسی‌های انجام شدهIP  متجاوزین سایبری مربوط به رژیم صهیونیستى بوده است.این پتروشیمى یکى از مجتمع‏هاى استراتژیک مى‏باشد که در تولید بنزین براى مقابله با تحریم نقش اساسى داشته است.

*خاتمی: با کاندیدای ضعیف وارد نمی شویم

خاتمی در جلسه‌ای گفته است: ما با کاندیدای ضعیف وارد انتخابات نخواهیم شد. کاندیدای ما باید آنقدر قوی باشد که اعتماد اصلاح‌طلب‌ها را جمع کند و بتواند کشور را از این وضعیت نجات دهد.

*گوشی‌های دو میلیونی برای 13 مدیر یک وزارتخانه

شنیده‌ها حاکیست، اخیراً یکی از وزراتخانه‌ها اقدام به خرید 13 عدد تلفن همراه برای تعدادی ازشاغلین خود کرده که قیمت هرکدام از این گوشی‌ها بیش از 2 میلیون تومان بوده است.این گوشی‌ها که متعلق به یک شرکت آمریکایی است در حالی خریداری شده که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است.

*مجوز هم ندهند کار خودمان را می‌کنیم

در پی انتشار خبر احتمال لغو کنگره شورای هماهنگی اصلاحات در 27 و 28 دی ماه  نجف قلی حبیبی پیگیری بحث درخواست مجوز امنیت مراسم را عهده دار شده که شروطی  از سوی مسئولین برای صدور این مجوز ازجمله عدم ورود احزاب منحله،اشخاص محکوم به فتنه و...در کنگره مطرح شده است.

همچنین یک عضو ارشد این شورا نیز در پاسخ به این مطلب گفته است همانطور که خاتمی هم تاکید کرده است اگر هم مجوز ندهند کنگره را برگزار می‌کنیم.

*فروش گوشت خرچنگ در هایپر استار

درحالی که بسیاری از علما و مراجع تقلید به صراحت خوردن گوشت خرچنگ را حرام اعلام کرده‌اند متاسفانه به دلیل نبود نظارت کافی فروشگاه هایپر استار که به گفته یک نماینده مردم  تهران در خانه ملت با سرمایه گذاری صهیونیست‌ها در تهران و برخی شهرهای بزرگ مشغول به فعالیت است به عرضه این گوشت حرام مشغول است.

*تلاش برای تشکیل استان خرداد و حذف تجریش از تهران

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برخی تلاش دارد پس از جدایی ری از استان تهران برخی دیگر از مناطق را از این استان جداکند.همچنین در برخی محافل مطرح است  تلاش‌هایی در راستای تشکیل استان خرداد به مرکزیت ورامین درحال پیگیری در وزارت کشور است و احتمال جدایی تجریش از تهران نیز وجود دارد.

*22 فرماندار برای تهران

 قرار است تهران به 22 منطقه فرمانداری تقسیم شده و تمدن استاندار تهران نیز درحال تعیین فرماندارهای ویژه این مناطق است که احتمالاً تا پایان سال این افراد در سمت‌های جدید خود مشغول به کار شوند.

حکم یک مفسد بزرگ اقتصادی صادر شد/15 سال زندان

شنیده شده است حکم یکی از مفسدین اقتصادی همکار با جریان انحراف، بصورت غیابی صادر شده است.

برپایه این خبر در پی رسیدگی‌های قاطع دستگاه قضائی درخصوص پرونده‌های فساد اقتصادی دانه درشت ها یکی از چهره‌ها و همکاران جریان انحراف به 15 سال زندان و 11 سال انفصال محکوم شده است.در همین حال مطرح است برخی عناصر برجسته جریان انحراف با اطلاع یافتن از صدور این حکم بدنبال بهره‌برداری از این موضوع بوده و تلاش دارند ضمن آوار کردن سایر فسادهای اقتصادی برسر این فرد خود را پیش‌قدم در مبارزه با مفاسد معرفی کنند.گفتنی است این فرد محکوم شده گفته بود که تا زمانی که دوستان هستند بنده هم هستم.

*فعالیت هدفمند انجمن اسلامی در قالب کمیسیون حقوق زنان

به تازگی انجمن اسلامی یکی از دانشگاه‌های تهران اقدام به راه‌اندازی کمیسیونی تحت عنوان «کمیسیون برابری» جهت بررسی حقوق زنان کرده است؛‌اعضای این کمیسیون هر دو هفته یکبار اقدام به برگزاری جلسات مطالعاتی درباره حقوق زنان می‌کنند و به دنبال ارتباط گیری با اساتیدی که به عنوان سکولار در فضای دانشگاه مطرح‌اند، هستند.

*دستگیری 9 جاسوس موساد

نیمه دوم آذر امسال 9 جاسوس موساد در ایران دستگیر شدند؛ این جاسوسان اطلاعاتی مربوط به فرودگاه‌ها ، نفت و راه‌ها را به خارج از کشور مخابره می‌کردند.

* ارتباط گیری امیرارجمند با احمد شهید برای برنامه‌ریزی علیه ایران

اردشیر امیرارجمند در حاشیه نشست پراگ گفته است که ما باید یک رهبر اجتماعی داشته باشیم و خاتمی نمی‌تواند این رهبری را عهده‌دار شود، موسوی و کروبی هم درحال حاضر امکان تعامل ندارند ، ما باید از طریق مباحث حقوق بشر و به کمک احمد شهید فضاسازی‌ها را علیه ایران بیشتر کنیم تا تحریم‌های بیشتری علیه ایران تصویب شود.

*اتهام روزنامه دولت به مدیر اخبار داخلی یک خبرگزاری

درپی بازداشت مدیر اخبار داخلی یکی از خبرگزاری‌های کشور برخلاف اتهامات وارد شده از سوی روزنامه دولت به وی شخص مذکور آزاد شده و پرونده وی هیچ ربطی به موضوع بهائیت نداشته است.

*تلاش دولتی‌ها برای مختومه کردن پرونده هدفمندی در دولت دهم

 

درحالیکه مسئولان عالی‌رتبه کشور بر اجماع و اراده واحد برای شروع مرحله جدید هدفمندی تاکید دارند متأسفانه برخی مسئولان دولتی برخلاف ممنوع اعلام کردن این کار از سوی مجلس در تلاش هستند با زمینه‌سازی رسانه‌ای، آزادسازی قیمت‌ها را در حد کامل انجام دهند و به‌نوعی در این دولت پرونده هدفمندی را مختومه کنند.

* فرصت‌طلبی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر

اصلاح طلبان برای بدست گرفتن کرسی‌‌های شورای شهر در تهران و شهرستان‌ها دو تن از اعضای فعلی شورای شهر تهران‌را مأمور کرده و تأکید دارند اصولگرایان تمام فکرشان برای انتخابات ریاست جمهوری است و ما باید از این فرصت در شوراها استفاده‌ کنیم.

* کاندیداتوری یک نامزد مطرح تا یک ماه دیگر قطعی می‌شود

یک نامزد احتمالی در دیدار با یکی از علما به ایشان گفته که احتمال 90 درصد نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نمی‌شوم که این عالم در جواب به وی گفته است 90 درصد یعنی چه؟ و وی در پاسخ تأکید کرده که تا یک‌ماه دیگر تصمیم خود را گرفته و اعلام می‌کند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: