سرلشكر حسني‌سعدي: آسمان، دريا و زمين ايران را گورستان دشمنان می کنیم

عقاب نیوز:

فارس: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ما از چنان اقتداری برخوردار هستند که اگر دشمن قصد تجاوز به خاک کشورمان را داشته باشد آسمان، دریا و زمین ایران را به گورستان آنها تبدیل خواهیم کرد.

امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در همایش سراسری جوان سرباز که صبح امروز در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، با اشاره به اقدامات و فداکاری‌های سربازان در ایام دفاع مقدس خاطرنشان کرد: گاهی در طول ۸سال جنگ تحمیلی سربازان ما تا 30 ماه به خدمت پرداختند و در آخر کار تنها یک کارت پایان خدمت گرفتند و از هیچ مزایا و امتیاز ویژه‌ای نیز برخوردار نشدند.

حسنی سعدی با تأکید بر حفظ شأن سربازها در جامعه گفت: ما باید ارزش خدمت سربازی را به جامعه معرفی کنیم اما متأسفانه در این امر یعنی شناسایی چهره واقعی یک سرباز به مردم نتوانستیم به خوبی عمل کنیم.

وی همچنین بر اهمیت رسیدگی به وضعیت سربازان در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید تمامی هزینه‌های سربازها را تأمین کنند و اوضاع جوری نباشد که این سربازها محتاج خانواده خود باشند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح همچنین خطاب به سربازها گفت: البته شما نیز باید وجهه و ارزش یک سرباز واقعی را در منظر افکار عمومی به نمایش بگذارید و طوری عمل کنید که در جامعه به سرباز احترام گذاشته شود.

سعدی ادامه داد: در برخی کشورها وقتی جوانی به سربازی می رود، بالای سر خانه او پرچم نصب می‌کنند و مردم به احترام آن سرباز، به آن خانواده احترام می گذارند.

حسنی سعدی در پایان به آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه تهدید اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ما از چنان اقتداری برخوردار هستند که اگر دشمن قصد تجاوز به خاک کشورمان را داشته باشد آسمان، دریا و زمین ایران را به گورستان آنها تبدیل خواهیم کرد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: