دانلود اسکرین سیور آکواریوم واقعی
تاريخ : 15 / 10 / 1391برچسب:, | 10:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

Aqua Real 3D نام  آکواریوم طبیعی و البته کاملا سه بعدی که در قالب یک محافظ صفحه نمایش می تواند آرامش بخش لحظات خستگی شما باشد. این اسکرین سیور بسیار جذاب و زیبا که شامل انواعی از ماهی ها در طرح ها و رنگ های گوناگون است به صورت شبیه سازی شده که به واقعیت بسیار نزدیک می باشد. ماهی ها همگی بسته به طرح و رنگی که به صورت طبیعی وجود دارند طراحی شده اند ؛ این نوع اسکرین سیور هم هوادران زیادی دارد و هم این که در نوع خود شرکت های معروف از آکواریوم ها به عنوان یک محافظ صفحه نمایش برای فروش بهتر محصول خود بهره می برند.

این اسکرین سیور علاوه بر گرافیک فوق العاده بالا از ترکیب بندی بسیار شادی هم بهره می برد ، نکته مهم در این Aqua Real 3D سه بعدی بودن آن است که از بسیاری از نمونه های مشابه خود را متفاوت می سازد. موزیک دلنشین و همگونی که به همراه اسکرین سیور اجرا می شود زیبایی و جذابیتی دو چندان به این محافظ صفحه نمایش می بخشد ؛

قابلیت هایی از جمله تغییر رنگ پس زمینه ، انتخاب ماهی ها به دلخواه ، نمایش اسکرین سیور در طرح های مختلف آکواریومی ، امکان اجرای موزیک دلخواه در هنگام اجرای اسکرین سیور و به طور کلی مجموعه ای کامل از تمامی امکاناتی که برای نهایت جذابیت در یک آکواریومی شبیه سازی شده لازم است را می توان در نسخه ۴ از محافظ صفحه نمایش Aqua Real 3D مشاهده نمود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: