پيش فروش سكه متوقف شد
تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:پیش فروش,سکه , عقاب نیوز, | 9:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، عباس كمره اي با اعلام اين خبر افزود: پيش فروش 4 ماهه سكه متوقف شده اما فروش 6 ماهه آن طي هفته جاري نيز با قيمت 2 هفته گذشته يعني 598900 تومان ادامه خواهد يافت.

وي افزود: پيش فروش سكه تمام بهار آزادي در شعب بانك ملي، با قيمتي كه از دو هفته پيش آغاز شد(5 ميليون و 989 هزار ريال بدون در نظر گرفتن ماليات بر ارزش افزوده) همچنان ادامه دارد اما در اين هفته سكه بهار آزادي فقط با زمان تحويل شش ماهه پيش فروش مي شود.

وي افزود: بانك مركزي براي تنظيم بازار سكه گزينه هاي مختلفي را در دستور كار دارد كه متناسب با شرايط بازار و قيمت جهاني طلا از آن استفاده مي كنند.

مدير كل ريالي و نشر بانك مركزي با تاكيد بر اينكه سكه هاي پيش خريد شده در موعد مقرر تحويل خريداران مي شود، گفت: محل تحويل سكه هاي پيش خريد شده همان بانكي است كه متقاضيان پيش خريد كرده اند.

وي تصريح كرد: بانك كارگشايي نيز مانند هفته هاي گذشته در تمام روزهاي هفته به جز پنج شنبه ها در دو نوبت صبح و عصر جلسات حراج انواع سكه بهار آزادي و گرمي را برگزار مي كند و بانك كارگشايي وابسته به بانك ملي ايران يكي از مجراهاي عرضه انواع سكه بهار آزادي و سكه گرمي بانك مركزي است و در جلسات حراج اين بانك، انواع سكه بهار آزادي و سكه گرمي در بسته هاي صد قطعه اي و به طور مستقل عرضه و به بالاترين قيمت پيشنهاد فروخته مي شود.

كمره اي تاكيد كرد: شعبه اصلي بانك كارگشايي غرب ميدان محمديه در خيابان مولوي تهران است.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: