علت مرگ نیما نهاوندیان از زبان پدرش
تاريخ : 10 / 10 / 1391برچسب:, | 8:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 پدر زنده یاد «نیما نهاوندیان» مجری برنامه های ورزشی شبکه دو سیما علت مرگ فرزندش را ایست قلبی اعلام کرد.

برنامه «ورزش از نگاه دو» شب گذشته -9 دی ماه- بخش هایی از برنامه خود را به پخش گفت و گوهایی با خانواده نیما نهاوندیان و ورزشکاران اختصاص داد.

بنا بر این گزارش، بخشی از این برنامه به گفت و گو با منوچهر نهاوندیان پدر این مجری اختصاص داشت.او در سخنانش درباره مواجهه با مرگ فرزندش گفت: در روزی که فرزندم فوت کرد من به گرگان رفته بودم و اعضای خانواده ام نیز به خانه خاله شان رفته بودند. نیما شب را تنها در خانه مانده بود و وقتی خانواده ام از مهمانی برگشتند با جسد نیما مواجه شدند.

وی ادامه داد: با پزشک خانوادگی مان که از بستگانمان نیز هست، تماس گرفتیم و او پس از معاینه و توجه به این نکته که پشت نیما کبود شده بود، علت مرگ فرزندم را ایست قلبی اعلام کرد.

پدر نیما عنوان داشت: پسرم زمانی که متوجه می شود حال خوبی ندارد برای رفتن به دکتر تلاش می کند از اتاق بیرون بیاید ولی همان جا سرش با جاکفشی برخورد می کند و باعث می شود که فرزندم جان خود را از دست بدهد.

به گزارش فارس، در بخش های دیگری از این گزارش با سینا نهاوندیان برادر نیما نهاوندیان، حمید استیلی، فرزاد حسنی، عادل فردوسی پور، پیمان یوسفی، یوسف کرمی و چند تن دیگر از ورزشکاران و دوستان و همکاران زنده یاد نیما نهاوندیان مصاحبه هایی انجام شده بود که در بیشتر این گفت و گو ها بر صراحت بیان و بی پروایی نهاوندیان در طرح مسائل ورزشی تاکید شده بود.

در برنامه شب گذشته، مجری برنامه به احترام «نیما نهاوندیان» روی صندلی مجری ننشست و برنامه را به صورت ایستاده اجرا کرد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: