تیراندازی در یک بیمارستان در تهران
تاريخ : 2 / 10 / 1391برچسب:, | 11:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، رئیس کلانتری ۱۰۵ سنایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق گفت: فردی به هویت امان الله به دلیل مشکلات روانی در بیمارستان مهرگان که مختص به بیماری های روانی بوده است بستری می گردد. 
 
فردای همان روز پس از بستری شدن با پسر بزرگش به هویت عبدالرضا تماس گرفته و از وی خواستار اسلحه خود می شود. 
 
عبدالرضا نیز دستور پدر را اجابت کرده و اسلحه را به بیمارستان می برد و در اختیار پدرش قرار می دهد، که در همین حین امان الله یک تیر به سمت شیشه پنجره جنوب اتاقی که در آن بستری بوده شلیک می کند که آثار آن مشهود است. 
 
بلافاصله با اطلاع هموطنان و مسئولین بیمارستان عوامل تخصصی کلانتری به آن جا اعزام می شوند و با اصل غافلگیری و شگردهای پلیسی توانستند بدون هیچ گونه مشکلی اسلحه را به همراه ۴ تیر جنگی و پوکه تیر شلیک شده و خشاب مربوطه، از زیر بالش امان الله کشف و ضبط شد. 
 
این مقام مسئول در خاتمه خاطر نشان کرد: با عنایت به اینکه شخص تیرانداز حالت عادی نداشته و به عنوان بیمار روانی بستری بوده، فرزند متهم به دلیل حمل سلاح و انتقال آن به بیمارستان دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری انتقال داده می شود و همچنین به تمامی سوپروایزرهای بیمارستان اعلام شد که فرد بیمار تنها با دستور مقام قضایی ترخیص خواهد شد، لذا پرونده به همراه سلاح و متهم به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع داده شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: