تعويض كارت‌هاي پايان خدمت قديمي
تاريخ : 1 / 10 / 1391برچسب:تعویض,کارت,پایان خدمت,عقاب نیوز, | 10:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئيس سازمان وظيفه عمومي ناجا با اعلام يک شماره تماس از شهروندان خواست در صورت امتناع دفاتر پليس‌+‌10 از ارائه خدمات تعويض کارت‌هاي پايان خدمت قديمي با کارت هوشمند، موارد را با سازمان وظيفه عمومي در ميان بگذارند.
به گزارش ايسنا، سيدحميد صدرالسادات با اشاره به آغاز اجراي طرح تعويض کارت‌هاي پايان خدمت قديمي با کارت‌هاي هوشمند گفت: پروسه تعويض کارت‌هاي پايان خدمت قديمي با کارت هوشمند از بيست و دوم مهر آغاز شد و هم‌اکنون نيز در دفاتر پليس + ۱۰ ادامه دارد.

وي استقبال شهروندان از طرح تعويض کارت‌هاي پايان خدمت را خوب ارزيابي کرد و ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اتمام مهلت قانوني براي تعويض کارت‌هاي معافيت قديمي با کارت هوشمند اين کارت‌ها از درجه اعتبار ساقط شده‌اند اما دارندگان اين کارت‌ها مي‌توانند با مراجعه به دفاتر پليس+۱۰ نسبت به تعويض آن اقدام کنند.

به گفته رئيس سازمان وظيفه عمومي ناجا در بحث تعويض کارت‌هاي پايان خدمت نيز، کارت‌هاي قديمي بزودي از درجه اعتبار ساقط مي‌شود.

وي همچنين درباره برخي اظهارات مطرح شده پيرامون ارائه نشدن خدمات تعويض کارت از سوي برخي از دفاتر پليس‌+‌۱۰ در سطح تهران و شهرستان‌ها افزود: در روزهاي ابتدايي آغاز طرح اگرچه به دليل برخي مشکلات اختلالاتي در ارائه خدمات به وجود آمد، اما در حال حاضر اين روند در حال انجام است و تمامي دفاتر موظف به ارائه اين خدمات هستند.

صدرالسادات ادامه داد: با اين حال اگر دفاتر پليس +۱۰ نسبت به ثبت درخواست متقاضيان تعويض کارت‌هاي معافيت و پايان خدمت قديمي اقدام نکردند، اين دسته از افراد مي‌توانند از طريق تماس با شماره ۷۳۹۴۱۱۴۹ با پيش شماره ۰۲۱ در ساعات اداري موارد را اطلاع‌رساني کنند.

رئيس سازمان وظيفه‌عمومي ناجا از دارندگان کارت‌هاي پايان‌خدمت قديمي که از سال ۸۵ به بعد کارت خود را دريافت کرده‌اند خواست تا نسبت به تعويض کارت‌هاي خود با کارت هوشمند تا پيش از زمان پايان طرح اقدام کنند و آن را به روزهاي پاياني موکول نکنند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: