اگر فريضه نماز و امر به معروف و نهي از منكر به درستي انجام شود، جامعه از گناهان پاك مي‌شود

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش:

 

اگر فريضه نماز و امر به معروف و نهي از منكر به درستي انجام شود، جامعه از گناهان پاك مي‌شود

 


به گزارش روابط عمومي ارتش، رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در همايش پيشگيري از جرم و تخلف  كه به همت معاونت بازرسي نيروي زميني برگزار شد با ابراز رضايت ازعملكرد نيروي زميني در كاهش جرائم گفت:بحمداله نيروي زميني ارتش با بكارگيري امكانات خود و بهره‌گيري از كلاس و كارگاه‌هاي آموزشي كار ارزشمندي در پيشگري و جرم در 6 ماهه نخست سال جاري  داشته است.

وي در ادامه افزود:تحقق اين امر نشان‌دهنده تلاش و اهتمام ويژه فرماندهي نيرو و پيگيري‌هاي مستمر معاونت بازرسي با همدلي و همكاري عقيدتي سياسي وحفاظت اطلاعات مي­باشد.

حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد علي آل هاشم با اشاره به آياتي از قرآن كريم، راه پيشگيري از جرم را عبادت پروردگار متعال دانست و تصريح كرد: شخصي كه پروردگار متعال را ستايش مي­كند و به بزرگي خداي متعال ايمان دارد،همان ايمان قلبي به بزرگي و قدرت خداوند متعال سبب ايجاد يك حس پيشگيري از جرم و گناه در آن فرد مي­شود كه دراين راستا  ياد خدا سبب مي­شود شخص از گناه و جرم دوري كند و اين امر خود سبب رستگاري در دنيا و آخرت مي­شود.

وي خاطر نشان كرد: دينداري تنها به اعتقاد نيست بلكه به‌عمل نياز دارد و بدون آگاهي از دستورات ديني نيز نمي­توان از آسيب‌هاي بي ديني در امان بود. در پرتو دينداري به گونه‌اي انسان پرورش مي­يابد كه شخص نه تنها در حضور ديگران بلكه در خلوت نيز از جرم و گناه مي­پرهيزد، فلذا ذكر خدا داشتن و ترس از او نسبت به اعمالمان مي­تواند راه موثري براي پيشگيري از گناه باشد.

حجت الاسلام­ و المسلمين آل­هاشم در پايان با توصيه به عملكرد هوشمندانه عقيدتي سياسي‌ها در ايجاد بستر مناسب فرهنگي و فضاي معنوي براي كاركنان گفت: عقيدتي سياسي­ها بايد براي ايجاد فضاي معنوي كاركنان و تقويت بنيان مذهبي آنان به انجام دو فريضه نماز و امر به معروف و نهي از منكر اهتمام ورزند تا دامان جامعه از بسياري گناهان پاك ­شود.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: