چهار زورگیر خشن دستگیر شدند
تاريخ : 25 / 9 / 1391برچسب:, | 9:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده است که چهار فرد شرور که چندی پیش طی یک زور گیری خشن و با سلاح سرداقدام به زورگیری از فردی کرده بودندو پخش فیلم زورگیری در رسانه ها و همچنین رسانه ملی باعث جریحه دار شدن امنیت روانی جامعه شده بودبا تلاش مامورین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند.


لازم به ذکر است که در ویدئویی که چندی پیش توسط دوربین امنیتی یک ساختمان ضبط شده،وقوع یک زورگیری به وضوح به تصویر کشیده شده بود.  در این تصاویر مشاهده می‌شد که چهار زورگیر با دو موتورسیکلت سبک در هنگام روز و مقابل چشمان شهروندان به یک مرد حمله می‌کنند تا به او دستبرد بزنند.

سارقان با تهدید قمه، مالباخته را مجبور می‌کنند تا کیف و کت خودش را تحویل بدهد، اما او مقاومت می‌کند و یکی از زورگیرها پس از گرفتن اموال مرد، با وارد آوردن ناگهانی یک ضربه قمه، صورت او را مضروب می‌کند تا زمین‌گیر شود و نتواند تعقیب‌شان کند، سپس هر چهار سارق از صحنه وقوع جرم می‌گریزند.

با این وجود که خودروهای عبوری شاهد این صحنه هستند، اما یکی از موتورسوارها که ماسک به چهره دارد، آنها را با لگد و فریاد تهدید می‌کند تا از آنجا دور شوند. از سوی دیگر دو مرد که از ساختمان روبه‌رو خارج شده‌اند، از فاصله 7 متری به تماشای صحنه زورگیری می‌ایستند و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند و حتی با فریاد بقیه را خبر نمی‌کنند.

خبر انتشار چنین ویدیویی نه تنها باعث جریحه دار شدن افکار عمومی ، بلکه موجب واکنش مسئولان عالی مرتبه قضایی شد و در این باره اعلام شد که استفاده از سلاح سرد تفاوتی با سلاح گرم ندارد و حکم محاربه را دارد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: