بارش برف طی 3 روز آینده
تاريخ : 23 / 9 / 1391برچسب:, | 4:44 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال بارش برف و کاهش دما در پایتخت و نیمه شمالی کشور طی 3 روز آینده خبر داد.
 
عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با مهر افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی از فردا تا دوشنبه یک سامانه بارشی در نوار شمالی و سامانه دیگری در جنوب شرق و جنوب کشور فعال خواهد بود.
 
به گفته وی، بر این اساس امروز برای استان های اردبیل، گیلان، و به تدریج در روز جمعه در شمال غرب، سواحل جنوبی دریای خزر، ارتفاعات البرز، و به طور ضعیف و پراکنده در شمال شرق بارش برف و در برخی مناطق کولاک برف پیش بینی شده و مناطق ذکر شده تا روز دوشنبه این وضعیت را خواهند داشت.
 
امیدوار با بیان اینکه در این مدت دریای خزر مواج خواهد بود اظهار داشت: طی روزهای جمعه و شنبه رگبار، رعد و برق و وزش باد در جنوب شرق کشور رخ خواهد داد و یکشنبه دامنه بارش به استان های جنوبی و خلیج فارس نیز کشیده خواهد شد و در روز دوشنبه بارش ها محدود به شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و جنوب شرق کشور خواهد بود.
 
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: در 3 روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.
 
وی افزود: از امروز تا اواسط هفته آینده روند کاهش دما در غالب نقاط کشور به ویژه نیمه شمالی کشور پیش بینی می شود.
 
امیدوار یادآور شد: از سه شنبه تا پنج شنبه هفته آینده با استقرار جوی پایدار در کشور بر میزان آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزوده خواهد شد.
 
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تأکید کرد: پنج شنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی از غرب کشور وارد می شود.
 
به گفته وی، آسمان تهران طی 3 روز آینده نیمه ابری تا ابری و در شهرهای شمالی همراه با بارش برف و در پاره ای نقاط مه آلود خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای پایتخت با ادامه روند کاهشی 3 درجه نسبت به امروز سردتر شده و در روز شنبه به ترتیب به 8 و 1 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: